طراحی داخلی فروشگاه مفهومی Holcnerova /Lachoix

فروشگاه مفهومی Lachoix

طراحی داخلی فروشگاه

فروشگاه مفهومی Lachoix / آتلیه Holcnerova

طراحی داخلی فروشگاه مفهومی Lachoix از تماس تلفنی مالک و مدیر خلاق، فاطیما کاروالیو با آتلیه Holcnerova در پایان تابستان گذشته آغاز شد. او از این دفتر  درخواست کرد تا با او در ایجاد یک فروشگاه مفهومی که مانند یک گالری است و می تواند به طور همزمان به عنوان یک آتلیه عمل کند، همکاری کنند.

در طول هر مرحله از پروژه، آتلیه Holcnerova از نزدیک با تیم Lachoix در ارتباط کاری بودند: از مرحله طوفان فکری در مورد مفاهیم و ایده ها گرفته تا طراحی، انتخاب مواد، و اجرای پر زحمت خود پروژه. کار کردن با چنین متخصصان با روحیه ای فضای کاری لذت بخشی فراهممی سازد.

چشم انداز طراحی داخلی فروشگاه مفهومی Lachoix ایجاد یک فضای معاصر تمیز و در عین حال پیچیده بوده است. برای رسیدن به این هدف، سقف کاذب و لایه‌های رنگ را پاک کرده تا به اصل ساختار برسند. در ادامه رنگ های سفید، خاکستری و قهوه ای را اضافه کرده تا فضای دلخواه را ایجاد کنند.

مشتری نیاز داشته که مفهومی فضای باز فروشگاه آنها به عنوان یک منطقه نمایش و فضای کاری عمل کند. پرده کتانی استفاده شده، عنصری است که هم به عنوان یک تقسیم و هم به عنوان اتصال بین دو منطقه عمل کرده است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر این فروشگاه دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily.com

 

تعداد بازدید: 105

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *