طراحی داخلی رستوران و خلق فضایی گرم و رنگی

طراحی داخلی رستوران،دیزاین رستوران،دکوراسیون رستوران

طراحی داخلی رستوران و خلق فضایی گرم و رنگی

اگر یک طراح هستید و قصد طراحی داخلی رستوران دارید پیشنهاد می کنیم رستورانی که در این بخش مورد بررسی است را حتما بررسی نمایید. این رستوران توسط استودیو معماری Bernardes Arquitetura دیزاین شده است و در شهر ریو کشور برزیل واقع شده است.

آنچه ما را بر آن داشت که این رستوران را مورد بررسی قرار دهیم، استفاده از چوب با رنگ قهوه ای تیره برای خلق یک فضای گرم است. در بخش ورودی رستوران چوب روی سقف و دیوار قرار گرفته است و زیبایی کار آنجاست که این رنگ قهوه ای در بستر رنگ فیروزه ای واقع شده است.

در فضای داخلی رستوران، این حرکت ادامه می یابد و چوب روی کف، رنگ فیروزه ای برای دیوارها و رنگ سفید بر روی سقف مورد استفاده قرار گرفته است. در ادامه برای مشاهده تصاویر با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی رستوران،دیزاین رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دیزاین رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دیزاین رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دیزاین رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دیزاین رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دیزاین رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دیزاین رستوران،دکوراسیون رستوران

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,094

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *