طراحی داخلی رستوران: ایده های ارزان اما خلاقانه برای سقف

طراحی داخلی رستوران،طراحی رستوران ارزان قیمت

طراحی داخلی رستوران: ایده های ارزان اما خلاقانه برای سقف

همه ما بارها شنیده ایم که طراحی خوب همواره طراحی گران نیست! یعنی برای رسیدن به یک طرح خوب برای یک فضا، نیاز به استفاده از متریال های گران قیمت نیست، بلکه طراحی خوب می تواند طرحی باشد که در آن از متریال های ارزان قیمت به شکلی خلاقانه مورد استفاده قرار گرفته اند.

با ذکر این مقدمه، در این بخش قصد داریم با همراهی شما به بررسی طراحی داخلی رستوران ای در شهر پراگ، پایتخت کشور جمهوری چک بپردازیم که از همین رویه در طراحی استفاده نموده است. در واقع در این رستوران، یک طرح خلاقانه برای سقف اجرا شده است. رشته های سیاه رنگ در هم تنیده، یک شبکه بزرگ بوجود آورده است که اولا یک طرح دکوراتیو بر روی سقف است، و دوما سبب پوشیده شدن تاسیسات روی سقف شده است.

این رستوران که توسط گروه معماری mars.s architects طراحی شده است، نمونه های خوب برای استفاده از یک متریال ازران برای ارائه یک طرح متفاوت و خلاقانه است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این رستوران را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی رستوران،طراحی رستوران ارزان قیمت طراحی داخلی رستوران،طراحی رستوران ارزان قیمت طراحی داخلی رستوران،طراحی رستوران ارزان قیمت طراحی داخلی رستوران،طراحی رستوران ارزان قیمت طراحی داخلی رستوران،طراحی رستوران ارزان قیمت طراحی داخلی رستوران،طراحی رستوران ارزان قیمت طراحی داخلی رستوران،طراحی رستوران ارزان قیمت طراحی داخلی رستوران،طراحی رستوران ارزان قیمت

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 3,622

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *