طراحی داخلی دفتر کار مدرن Gopani Iron and Power، هند

طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار

طراحی داخلی دفتر کار مدرن Gopani Iron and Power، هند –

در این بخش قصد داریم نگاهی به معماری و طراحی داخلی یک دفتر کار در شهر مومبای در کشور هند بیاندازیم. دیزاین این دفتر کار توسط گروه معماری Archrysalis و بر اساس سبک مدرن صورت گرفته است. روی دیوارهای بخش رسپشن این دفتر کار بصورت پارامتریک کار شده است و یک بافت پارامتریک ایجاد و اجرا شده است.

سقف فضاهای عمومی در این دفتر کار با استیل و بصورت اکسپوز کار شده است که این کار کمی به دفتر حالت صنعتی داده است. کف نیز با سنگ متمایل به کرم کار شده است. روی دیوارها نیز متریال هایی کار شده اند که رنگ سفید داشته باشند. این رنگ سفید با کف کرم رنگ، سقف تیره رنگ و در نهایت رنگ قهوه ای چوب ترکیب شده است.

در حقیقت ترکیب رنگی فضا، با این چهار رنگ کنترل می شود و رنگ قهوه ای، انرژی فضا را کنترل می کند. از طرف دیگر دیوار پارمتریک کار شده، با چشم کاربر بازی نموده و در مجموع، حرکات معمارانه ی بسیار خوبی در طراحی فضا به کار گرفته شده است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر طراحی داخلی این دفتر اداری شامل فضای کار عمومی، فضاهای خصوصی نظیر اتاق جلسات و اتاق های کاری و … را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 846

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *