طراحی داخلی دفتر کار مدرن، سقف کاذب، کف سرامیک، نورپردازی هندسی

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری

طراحی داخلی دفتر کار مدرن، سقف کاذب، کف سرامیک، نورپردازی هندسی –

دفتر کار شرکت H – Avenue در شهر بخارست پایتخت رومانی، در این بخش مورد بررسی است. در گذشته معماری ساختمان اداری H – Avenue مورد بررسی قرار گرفته است ولی از آنجایی که طراحی داخلی این دفتر کار نیز بسیار جذاب است، تصمیم گرفتیم در بخش جداگانه ای نگاهی به دیزاین فضای داخلی نیز بیاندازیم. طرح فضا توسط Ioana Bogza صورت گرفته است.

در طراحی داخلی از دو رنگ سیاه و سفید به عنوان رنگ های غالب استفاده شده است. برخی رنگ ها نظیر زرد و سبز نیز بصورت فوکال پوینت، روی مبلمان و دکوراسیون فضا بکار گرفته شده است که کاملا توجه کاربر را به سمت خود معطوف می کنند.

یکی از نکات جالب دیگر نورپردازی سقف بصورت هندسی و البته دکوراتیو است. سقف کاذب کنافی که کار شده است، بصورت ششش ضلعی درآمده است و درون آن لایت کار شده است.

کف نیز از جنس سرامیک است. در مجموع با فضای مدرن و سفیدی روبرو هستیم که در بخش هایی از مینیمال بودن خارج شده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فضا را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری  طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،دکوراسیون داخلی اداری

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 3,267

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *