طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن و صنعتی

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار

طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن و صنعتی

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی یک دفتر کار مدرن در شهر تایپه، پایتخت کشور تایوان بیاندازیم. این دفتر متعلق به شرکت cnYES می باشد که یک کمپانی فعال در زمینه ارائه خدمات مالی است و خدمات خود را بر روی اینترنت عرضه می نماید. از آنجا که ماهیت این شرکت، ارائه ی خدمات مبتنی بر وب است، نورآوری در ارائه ی خدمات را سرلوحه ی کار خود می داند.

به منظور بزرگنمایی و تاکید بر سرعت رشد و نوآوری در کمپانی های ارائه دهنده خدمات بر پایه ی وب در منطقه ی سیلیکون ولی (Silicon Valley) آمریکا و همچنین منطقه وال استریت که رقبای این شرکت محسوب می شوند، مفهوم زمان به عنوان کانسپت برای طراحی این دفتر برگزیده شده است. به همین منظور طرح یک ساعت بزرگ بر روی یک دیوار سنگی در اتاق جلسات و کنفرانس این شرکت کار شده است. اتاقی که بوسیله ی پارتیشن های شیشه ای، از بقیه ی فضا جدا شده است و همچنین رنگ کفپوش، به عنوان یک علامت جداکننده این اتاق از سایر فضا به کار رفته است.

دو رنگ طلایی و آبی به عنوان دو رنگ شاخص و Focal Point در این دفتر به کار رفته اند که نمادهایی برای ثروت، اعتبار، دانش و اعتماد هستند. در واقع طراحان سعی کرده اند از روانشناسی رنگ برای تاثیر گذاری بر ارباب رجوع و کارکنان دفتر استفاده نمایند. در راهروها از صندلی های چوبی راحت برای نشستن، استراحت، مکالمه و … استفاده شده است.

فضای اصلی کاری که کارکنان در آن مستقر می شوند، مانند بسیاری از دفاتر کاری مدرن دیگر، به سبک مدرن و صنعتی طراحی شده است.

دیزاین این دفتر توسط گروه معماری Waterfrom Design co. Ltd. صورت گرفته است. در ادامه می توانید تصاویر این دفتر کار را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 2,472

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *