طراحی داخلی دفتر کار با استفاده از المان های برند

طراحی داخلی دفتر کار با استفاده از المان های برند

طراحی داخلی دفتر کار با استفاده از المان های برند

Gelecek Automotive یکی از بزرگترین نمایندگی های مرسدس بنز در ترکیه است. این پروژه شامل ۵۰۰ متر مربع فضای کاری VIP از نمایشگاه بزرگ است که در استانبول، ترکیه واقع شده است. خط معمار در این مقاله به شرح و بررسی طراحی دکوراسیون داخلی اداری آن می پردازد.

فضاهای کاری VIP

با وجود استاندارد های نمایشگاه مرسدس بنز و قوانین خاص طراحی، فضاهای کاری VIP عاری از دستور العمل ها هستند و می توانند به طور مستقل طراحی شوند. از آنجایی که دفاتر VIP به صنعت خودرو سازی و بازار رده بالا خدمت می کند، باید خود محصول را منعکس کنند که راهنمای اصلی مشتریان نیز می باشد. دفتر رئیس، لابی اجرایی، اتاق هیئت مدیره و WC مناطق طراحی شده این پروژه هستند.

مواد و متریال های مورد استفاده

طراحی کلی داخلی بر اساس زبان زیبایی شناختی و جزئیات راحتی قابل توجه برند خودرو سازی مجلل مرسدس بنز است. موادی مانند کروم با جلای بالا، چرم‌ های سوراخ‌ دار، کف‌ پوش‌ های بافته شده و روکش‌ های طبیعی بلوط، عناصر کلیدی طراحی داخلی و خود برند هستند. تمام سطوح دیوار، کف، سقف دارای زبان طراحی مرتبط هستند که به یک افق در پرسپکتیو اشاره می کنند.

پسطوح عمودی شیشه ای مشکی براق کمک می کند تا طراحی متقارن سقف و کف آینه شود. ستون‌ هایی که با چرم سوراخ‌ دار قهوه‌ ای مایل به زرد و سقف‌ های روکش طبیعی بلوط پوشیده شده‌ اند، فضای درخشان و تیز دفتر رئیس را نرم‌ تر می‌ کنند.

عناصر نور پردازی جلوه سرعت را به نمایش می گذارد که یکی از معتبرترین برنده های خود برندها است. اشکال لاینر وسایل روشنایی هم روی عناصر سقف و هم بر روی دیوار قرار دارند. بر اساس فرم‌ های بی‌ شکل و صاف خودرو ها، پارتیشن‌ های فضاها با عناصر جداکننده عمودی مانند لاک‌ های مشکی براق و میله‌ های کرومی صیقلی به صورت روان شکل می‌ گیرند.

طراحی دفتر ریاست

از آنجایی که دفتر رئیس به مشتریان VIP، افراد تجاری و سهامداران برتر خدمات ارائه می دهد، تمام فضاهای داخلی مجهز به اتوماسیون مرکزی سناریوهای مختلف مانند جلسات، سرگرمی، تجربه مهمان نوازی هستند.

مبلمان مجلل با روکش‌ های چرمی، میز جلسه مرمر کاررا و میزهای قهوه‌ خوری نرو مارکینا بلوک سفارشی و میز مدیریت با جزئیات چرمی، همه رنگ‌ ها با یک زبان طراحی با رنگ طبیعی ترکیب شده‌ اند. طراحی اتاق هیئت مدیره نیز با دفتر رئیس مرتبط بود. رنگ ها و مواد به طور مداوم در طراحی گنجانده شده است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی دفتر کار با استفاده از المان های برند دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archilovers

تعداد بازدید: 204

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *