طراحی داخلی دفتر کار، شرکت بیمه Truss

طراحی داخلی دفتر بیمه

طراحی داخلی دفتر کار، شرکت بیمه Truss

معماری: استودیو Clockwork + Design 

موقعیت: میسوری، ایالات متحده

مساحت: ۳۶۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۸

افراد معمولا بیش ترین ساعات روز را در محل کار خود می گذرانند و به گونه ای می توانیم بگوییم که محل کار آن ها به عنوان خانه دوم آن ها تلقی می شود. از این رو فضای کاری آن ها باید راحت باشد و طوری نباشد که آن ها در طول روز احساس خستگی کنند. بنابراین طراحی داخلی دفتر کار اهمیت می یابد. دکوراسیون فضاهای اداری با توجه به موقعیت و نوع فعالیت شرکت ها متفاوت می باشد.

در بخش های پیشین راجع به دفاتر با سبک دکوراسیون گوناگون با حوزه فعالیتی مختلف سخن گفتیم. اکنون در این بخش نیز قصد داریم تا یک نمونه از دکوراسیون اداری را معرفی کنیم که یک شرکت بیمه می باشد. شرکت Truss به عنوان یک شرکت بیمه ی درحال توسعه، قصد توسعه دادن فضای کاری خود و از بین بردن شکاف میان دو دفتر خود بودند. پیش از این زمانی که دفتر آن ها هنوز به میسوری منتقل نشده بود، کارمندان می بایست برای هر جلسه و ملاقاتی مسافت طولانی را با وسیله نقلیه می پیمودند. فضای قبلی از لحاظ فیزیکی و روحی جدایی ایجاد کرده بود که باعث کند شدن همکاری شده بود و تأثیرات منفی بر بر روحیه دفتر گذاشته بود. 

با انتقال دفتر به مکان جدیدش، شرکت Truss فضاهای اداری جداگانه اش را در یک فضای یکپارچه و منسجم باهم ادغام کرد. بنابراین دو طبقه را برای رشد و توسعه گرفته و آن را طراحی کردند. برای سهولت ارتباط میان کارمندان با یکدیگر، یک راه پله بزرگ ارتباطی به فضای داخلی اضافه شد. پله های باز و نرده های شیشه ای خود مفهوم باز بودن فضا را تقویت می کند. دفتر بیمه Trussمحیط اداری با پلان بازی را  برای تقویت و تحکیم همکاری و سرمایه گذاری بر روی فرهنگ دفتر خود می خواست. کارمندان با وجود طراحی محیط باز و فضای کاری کافی اکنون می توانند جلسات کاری و تجاری خود را خارج از دفتر خصوصی خود انجام دهند. 

برای رد مفهوم سلسله مراتب و وضعیت، میز مدیر اجرایی به طور مستقیم در محیط دفتر باز قرار می گیرد. مدیر اجرایی معتقد است که اتصال به کارمندان اهمیت به سزایی دارد و به این دلیل سعی کردند تا فضایی باز را طراحی کنند. در تمامی فضا با استفاده از بودجه پایین، ما شاهد عناصر و شکل هایی هستیم که لوگوی شرکت Truss را نمایش می دهد. این فضا به طور عمد برای جلب توجه و کشف استعداد های جوانان طراحی شده است.

 با استفاده از نام تجاری جدید، پالت رنگ دارای زرد روشن و نکات آبی و خاکستری بود که هویت نام تجاری خود را تقویت می کند. فضای استراحت و کافی شاپ در مجاور سالن آموزش قرار دارد و این نشان دهنده اهمیت حس خوشحالی در این دفتر کاری می باشد. Truss افزایش چشمگیری در روحیه و بهره وری از طراحی فضا در مدت زمان کوتاهی که فعالیت داشته، دیده است. با پرورش همکاری و ارائه تکنولوژی جدید، کارمندان نیز اکنون بیش تر با هم در ارتباط هستند. علاوه براین فضای جدید دفتر باعث شده تا استعادا کارمندان شکوفا شود ، زیرا این انرژی به نیروی کار وارد می شود و به عنوان یک ابزار استخدام پویا عمل می کند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماید.

طراحی داخلی دفتر بیمه طراحی داخلی دفتر بیمه طراحی داخلی دفتر بیمه طراحی داخلی دفتر بیمه طراحی داخلی دفتر بیمه طراحی داخلی دفتر بیمه

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 584

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *