طراحی داخلی دفتر مرکزی شرکت Uralchem

طراحی داخلی دفتر کار، دکوراسیون اداری

طراحی داخلی دفتر مرکزی شرکت Uralchem

معماری: استودیو Pedra Silva
موقعیت: روسیه، مسکو
مساحت: ۳۵۰ متر مربع
سال: ۲۰۱۴
در این بخش خط معمار قصد دارد تا به دکوراسیون اداری بپردازد. این پروژه شامل طراحی داخلی دفتر مرکزی شرکت Uralchem می باشد. این شرکت در زمینه تولید مواد شیمیایی فعالیت می کند. این ساختمان در اصل به عنوان یک هتل طراحی شده، شرایط غیر معمولی را برای فضای اداری ارائه داد. از جمله اینکه ارتفاع سقف تا کف را کاهش دادند که این به نوبه خود باعث مشکلاتی برای ایجاد فضاهای متفاوت می شد که می توانست روح پویا و آرام شرکت را منعکس کند. به عنوان راه حل، ایجاد یک سیستم سقفی را در نظر گرفتند که تمام زیرساخت های فنی را در بر می گرفت؛ مانند( تهویه هوا، سیستم صوتی و نورپردازی). 
این پروژه ترکیبی از طراحی داخلی، توسعه و تولید سیستم های صنعتی جدید و طراحی مبلمان است. در نتیجه می توان گفت که طراح در این دکوراسیون اداری، فضایی منحصر به فرد، راحت و آرام برای کاربران آن ایجاد کرده است.
در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی دفتر کار، دکوراسیون اداری طراحی داخلی دفتر کار، دکوراسیون اداری طراحی داخلی دفتر کار، دکوراسیون اداری طراحی داخلی دفتر کار، دکوراسیون اداری طراحی داخلی دفتر کار، دکوراسیون اداری طراحی داخلی دفتر کار، دکوراسیون اداری طراحی داخلی دفتر کار، دکوراسیون اداری
تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 536

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *