طراحی داخلی دفتر اداری بر اساس ترکیب سبک های مینیمال و صنعتی

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

طراحی داخلی دفتر اداری بر اساس ترکیب سبک های مینیمال و صنعتی

امروزه در طراحی داخلی دفاتر اداری استفاده از سبک صنعتی بسیار مرسوم است و معماران و طراحان زیادی در سرتاسر دنیا استفاده از این سبک را در دستور کار قرار داده اند. نکته ی جالب در این میان این است که سبک صنعتی معمولا در ترکیب با دیگر سبک ها نظیر مدرن یا مینیمال مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل این امر، زمختی سبک صنعتی است. ترکیب سبک صنعتی با سبکی نظیر مینیمال سبب می شود تا کمی از زمختی سبک صنعتی کم شود و فضا لطافت بیشتری داشته باشد و از سوی دیگر، ویژگی های ممتاز این سبک مورد استفاده قرار گیرد.

مصداق این مقدمه درباره ترکیب سبک ها، طراحی دفتر کاری است که در این بخش مورد بررسی قرار خواهیم داد. این دفتر اداری توسط گروه معماری canuch برای شرکت ژاپنی NEILO Inc در شهر توکیو پاتیخت این کشور، طراحی و اجرا شده است.

همانطور که در تصاویر این پروژه مشاهده می نمایید، ویژگی های هر دو سبک مینیمال و صنعتی در فضا وجود دارند. یکی از شاخص ترین ویژگی های سبک صنعتی استفاده از تاسیسات ساختمان روی سقف به عنوان یک عنصر دکوراتیو است. این ویژگی سبک صنعتی با ویژگی های سبک مینیمال از جمله خطوط صاف در طراحی، استفاده از حداقل مبلمان و …. تلفیق و ترکیب شده است و خروجی کار به شکلی که در تصاویر می بینید، در آمده است.

اگر قصد طراحی فضای اداری با چنین رویکردی را دارید، این نمونه موردی را نیز بررسی نمایید.

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 721

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *