طراحی داخلی دفاتر اداری جنرال/ ورشو

طراحی داخلی دفاتر اداری جنرال / ورشو

طراحی داخلی دفتر اداری

دفتر مرکزی ارائه دهنده بیمه بین المللی، جنرالی، ورشو، از فضایی آشفته و سرد به فضای داخلی مرتب و دلپذیر تغییر یافته است. دفتر معماری Workplace دفاتر Generali را با فضاهای پویا برای همکاری و کار تیمی در ورشو، لهستان تکمیل کرد. این مقاله به معرفی طراحی داخلی دفاتر اداری جنرال می پردازد.

پیشینه فضا

این دفتر، اگرچه بسیار جادار است، اما از روابط و همکاری پشتیبانی می کند. پس از سه سال کار پروژه و محدودیت های همه گیر، زندگی به شی بازسازی شده باز می گردد. مستاجر جدید آن جنرال است. فضای مناسب به مناطق مناسب برای اهداف مختلف تقسیم شده است و آتریوم بازسازی شده از بهترین چیزی که رنسانس ایتالیا ارائه کرده است استفاده می کند.

زمانی که شرکت بیمه ایتالیایی Workplace را برای احیای دفتر مرکزی خود در یک ساختمان تاریخی در خیابان سناتورسکا استخدام کرد، تمرکز بر بازسازی لابی داخلی بود. با گذشت سال ها، فضا انسجام زیبایی شناختی خود را از دست داده است و تناسب سرد و ناخوشایند آن کارمندان را تشویق به گذراندن وقت در آنجا نمی کند.

سفر از “جذاب” به “امکان پذیر”

احیای دفتر جنرالی یک پروژه بزرگ بود. مساحت آن ۱۳۵۰۰ متر مربع است. (۱۴۵ ۳۰۰ فوت مربع)، تقریباً به اندازه میدان سنت مارک در ونیز! علاوه بر مفهوم طراحی، تیم Workplace مسئول تهیه اسناد مناقصه برای پیمانکار بود. پنج نفر از اعضای تیم ما به طور دائم در پروژه مشارکت داشتند و سه نفر دیگر در صورت نیاز از آنها حمایت کردند.

این بیماری همه گیر باعث افزایش سطح عوارض شد زیرا تیم طرف مشتری در طول پروژه تغییر کرده است. در پاسخ به مفهوم در حال تحول دفتر، ما مجبور شدیم طراحی را اصلاح و بهینه کنیم و تغییرات را با پیمانکار مناسب هماهنگ کنیم.

تبدیل دهلیز ساده به آگورای رنسانس

موضوع دفتر ورشو شرکت بیمه ایتالیایی از شهر رنسانس الگوبرداری شده است. ما بر ترکیب میراث این دوران تمرکز کردیم: هماهنگی و تناسب، طبیعت و انسان. این به ویژه در آتریوم قابل مشاهده است که به ویترین دفتر مرکزی Generali به عنوان مکانی برای جلسات، همکاری و کار خلاق تبدیل شده است.

معرفی متریال های گرم و رنگارنگ و سرسبزی تاثیر آرامش بخشی در فضا داشت. نرده پروفیل کرومی را با شیشه شیر تون شده جایگزین کردیم.

بر دفتر انسانی آینده تمرکز کنید

طبق مطالعه “وضعیت کار ترکیبی ۲۰۲۲: اروپا”، یک محل کار که قادر به انطباق با زمان جدید نیست، می تواند کارمندانی را که به دنبال کارفرمایی برای ارتباط با آنها هستند، دلسرد کند. همانطور که توسط یک مطالعه انجام شده توسط McKinsey & Company نشان داده شده است، کارمندان جوان (۱۸ تا ۲۹ ساله) به طور خاص به کارهای ترکیبی علاقه مند هستند زیرا آنها بر روی مشاوره و فرصت های برای تماس های جدید حساب می کنند.

هنگام در نظر گرفتن ترکیب بهینه دستورالعمل های شرکتی جنرالی با مفهوم خود، سعی کردیم بر نقشی که این فضا در سال های آینده ایفا می کند تمرکز کنیم. بیشتر از همه، تشویق کارکنان به کار در محل است. با هدایت مفهوم مکان‌های روشن و جادار که از رفاه پشتیبانی می‌کنند، طراحی هماهنگ و خنثی را در رنگ‌های گرم و همچنین در فضاهایی برای کار متمرکز معرفی کرده‌ایم. نتیجه تفکر انسان محور و نئو رنسانس نیز استاندارد بالاتری از محل کار است: تجهیزات اداری ارگونومیک، نور بهتر، و همچنین انتخاب گسترده ای از مناطق ملاقات غیررسمی.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی دفاتر اداری جنرال دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده : ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: officesnapshots

تعداد بازدید: 155

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *