بازسازی آپارتمان مسکونی به سبک کلاسیک

بازسازی آپارتمان مسکونی به سبک کلاسیک

بازسازی آپارتمان مسکونی به سبک کلاسیک

بازسازی آپارتمان مسکونی به سبک کلاسیک در شهر بارسلونا توسط طراحی مارتا کاستلانو ماس صورت گرفته است. در این بازسازی شاهد دگرگونی گسترده و کاملی در فضای داخلی موجود هستیم. در ادامه به شرح ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

آشپزخانه

یکی از قابل توجه ترین تغییرات در  در این پروژه در قسمت آشپزخانه و ناهار خوری صورت گرفته است. این فضا که زنده کننده سبک کلاسیک به شیوه ای نوین است، از المان ها و رنگ های کلاسیک استفاده کرده است. ترکیبی از طراح ترکیبی از دیوارهای تیره و کفپوش هیدرولیک را برای ایجاد فضایی چشمگیر و فراگیر انتخاب کرده است. استفاده از رنگ های تیره در این قسمت انتخاب جسورانه ای است که عنصر رمز و راز و درام را به فضا اضافه می کند. کفپوش هیدرولیک نه تنها تضاد بصری با دیوارهای تیره ایجاد می کند، بلکه حس حرکت و جریان را در سراسر اتاق ایجاد می کند.

منابع نور

طراحی آپارتمان با استفاده هوشمندانه از فضا و نور مشخص می شود. طراح از منابع نور طبیعی مانند پنجره ها و نورگیرها برای ایجاد حسی روشن و باز در مناطق نشیمن استفاده کرده است. گنجاندن واحدهای ذخیره سازی سفارشی و قفسه بندی، فضا را مرتب و نا مرتب نگه می دارد و خطوط تمیز و زیبایی مینیمالیستی آن را تقویت کرده است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه بازسازی آپارتمان مسکونی به سبک کلاسیک دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archilovers

تعداد بازدید: 198

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *