طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال، معرفی ۴ پروژه منحصر به فرد

طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال

طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال، معرفی ۴ پروژه منحصر به فرد

در این بخش قصد پرداختن به طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال با معرفی ۴ پروژه منحصر به فرد را داریم. همه ما دوست داریم تا فضایی آرام و راحتی را در خانه های خود ایجاد کنیم. تحقیقات اخیر نشان داده است که خانه هایی با دکوراسیون های شلوغ و ناهموار مب تواند باعث ایجاد سطح بالایی از استرس و حتی بسیاری از بیماری ها شود. باتوجه به تحقیقات و مطالعات انجام شده به این نتیجه رسیده اند که بازگشت به خانه ای نامتعارف پس از یک روز کاری می تواند حتی در روابط افراد خانواده نیز تأثیرگذار باشد. به این ترتیب خانه یک پناهگاهی است که شما در قادر به استراحت و رسیدن به آرامش به دور از دغدغه های دنیای بیرون هستید. طراحی، نورپردازی ، اتاق ها و نوع چیدمان و حتی سبک طراحی به کار رفته در فضای داخلی می تواند بر روی شما تأثیر به سزایی داشته باشد. سبک مینیمال در دکوراسیون داخلی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای رسیدن به فضایی آرامش بخش می باشد.

طراحی خانه با سبک مینیمال فضای داخلی خانه را روشن تر و مطبوع تر می کند و ظاهری ظریف و زیبایی را به فضا می بخشد. ایجاد یک فضایی آرام و بدون سر و صدا که می تواند شما را پس از یک روز پرمشغله به آرامش برساند، توسط سبک دکوراسیون مینیمال امکان پذیر است. در ادامه ایده هایی از طراحی داخلی با سبک مینیمال را به شما معرفی خواهیم کرد. شما می توانید از این ایده ها الهام گرفته و در دیزاین خانه های خود به کار ببرید.

قبل از این که به شرح ایده ها بپردازیم، اندکی راجع به تعریف سبک دکوراسیون مینیمال بپردازیم. یکی از ساده ترین راه ها برای تعریف مینیمالیم هدف آن که ایجاد سادگی، آرامش، صلح و نظم فضایی می باشد. مینیمالیسم از ناهنجاری ها می کاهد و به ساده سازی فضا و اشیای به کار رفته در دکوراسیون می پردازد.

رنگ های کاربردی در سبک مینیمال 

رنگ سفید یکی از بهترین گزینه ها برای دکوراسیون داخلی با سبک مینیمال می باشد. این رنگ می تواند در ترکیب با تنالیته های مختلف کرمی و سایر رنگ های طبیعی به کار رود. افزودن رنگ روشن به فضای مینیمالیستی می تواند بسیار تأثیرگذار باشد، اما هرگز سعی نکنید که بیش از اندازه به کار ببرید. اگر نگران انتخاب های رنگی خود در دکوراسیون مینیمالیستی خود باشید، می توانید به جای سفید رنگ خاکستری، زرد یا قهوه ای انتخاب کنید.

دیوارهای تزئینی در سبک مینیمال

اطمینان حاصل کنید که دیواره های سالن فارغ از کاغذ های بافت دار باشند و با گچ پوشانیده بشوند. استفاده از رنگ های مات بهترین گزینه می باشد زیرا داری درخشش کمتری در فضا می شود. به جای استفاده و نصب اشیای دکوری کوچک سعی کنید تا دیوراه ها را با تابلوهای نقاشی بزرک و حتی آینه تزئین کنید. اگر می خواهید یک تابلوی نقاشی در سالن خود داشته باشید سعی کنید تا از یک اثر هنری ساده و بدون فریم استفاده کنید.

دکور مینیمالیستی

در خانه هایی با دکور مینیمالیستی بیش ترین سرمایه گذاری بر روی مبلمان انجام می شود. به طور معمول سعی می شود تا مبلمان بزرگی در سالن قرار دهند.

در ادامه خط معمار طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال با ۴ پروژه منحصر به فردی را برای شما آماده ساخته و ارائه خواهیم کرد. با دیدن تصاویر ما را همراهی کنید.

پروژه اول

طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال

پروژه دوم

طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال

پروژه سوم

طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال

پروژه چهارم

طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال طراحی داخلی خنثی، مدرن و مینیمال

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 885

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *