طراحی داخلی بستنی فروشی، رنگ های پاستیلی

طراحی داخلی بستنی فروشی

طراحی داخلی بستنی فروشی، رنگ های پاستیلی

چند سالی است که در شهرها بویژه شهرهای بزرگ، می بینیم که تعدادی از بستنی فروشی ها و همینطور آبمیوه فروشی ها هر چند محدود، دست خوش تغییراتی مثبت شده اند و کمی از حالت فروشگاهی و بی روحی گذشته، فاصله گرفته اند و دیزاین و معماری داخلی خود را با محصولی که عرضه می کنند یعنی آبمیوه و بستنی، همراه و همگام نموده اند. در واقع به فضای خود ماهیت، کاراکتر و روح بخشیده اند.

این اتفاق را به فال نیک می گیریم و امیدواریم فروشگاه ها و واحدهای تجاری در هر صنفی، به این سمت حرکت نمایند. در همین راستا، در این بخش قصد داریم به بررسی طراحی داخلی یک بستنی فروشی در شهر مدلین کشور کلمیبا بیاندازیم.

دیزاین این فروشگاه توسط استودیو طراحی Plasma Nodo صورت گرفته است و از طرح خود با عنوان ‘Soft Touch’ یاد می کند. همانطور که در عنوان اشاره شد، کل فضا با رنگ های پاستیلی کار شده است که هم با محصول یعنی بستنی تناسب بسیار خوبی دارد و هم با فضایی شاداب و لطیف خلق شده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فروشگاه را مشاهده نمایید و در صورتی که قصد طراحی یک فروشگاه بستنی یا آبمیوه را دارید، از ایده های ارائه شده بهره ببرید.

طراحی داخلی بستنی فروشی طراحی داخلی بستنی فروشی طراحی داخلی بستنی فروشی طراحی داخلی بستنی فروشی طراحی داخلی بستنی فروشی طراحی داخلی بستنی فروشی طراحی داخلی بستنی فروشی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 4,008

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *