طراحی داخلی فروشگاه پوشاک و کفش، متفاوت و مدرن

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک ، دکوراسیون مغازه پوشاک

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک و کفش، متفاوت و مدرن

امروزه طراحی فروشگاه ها و مغازه ها در ایران، به سمت و سبک و سوی فروشگاه های برند نزدیک می شوند. فروشگاه های نسبتا بزرگ برای طراحی از طراحان و معماران کمک گرفته و فضاهایی بر اساس اندیشه معمار طراحی می گردند که این خود جای تحسین دارد و پیشرفت بزرگی محسوب می شود.

امروزه در نقاط مختلف دنیا فروشگاه و فضاهای با کاربری تجاری بر اساس دو سبک مدرن مدرن و یا صنعتی طراحی می شوند. طراح و کارفرما هر دو به این سبک ها تمایل نشان می دهند و دلایل این تمایل را می توان خروجی زیبا و دلنشین و قیمت به مراتب مناسب تر نسب به سایر سبک ها دانست.

از این مقدمه کوتاه که بگذریم، در این بخش قصد داریم به بررسی طراحی داخلی فروشگاه کیف و کفش و پوشاک در شهر نیویورک بپردازیم. این فروشگاه متعلق به برند VALENTINO است و معماری آن توسط استودیو معماری آمریکایی David Chipperfield Architects صورت گرفته است.

این فروشگاه در دو طبقه طراحی شده است. سبک مورد استفاده مدرن و حتی می توان گفت کمی لوکس است. چرا که برند VALENTINO شخصیت لوکس دارد. اما معمار در این پروژه فضاهایی خلق نموده است که بیننده را جایی بین مدرن بودن و لوکس بودن، معلق نگه می دارد! اگر خوب به تصاویر نگاه کنید، شما هم این حس را تجربه خواهید کرد.

در ادامه دعوت می کنیم برای مشاهده تصاویر این فروشگاه با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک ، دکوراسیون مغازه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک ، دکوراسیون مغازه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک ، دکوراسیون مغازه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک ، دکوراسیون مغازه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک ، دکوراسیون مغازه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک ، دکوراسیون مغازه پوشاک طراحی داخلی فروشگاه پوشاک ، دکوراسیون مغازه پوشاک

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: Interior Design

تعداد بازدید: 1,456

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *