طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی

طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری

طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی

Revult یکی از راهبرد های حاضر در بازار Fintech می باشد. این کامپانی فعالیت خود را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرده است و هم اکنون فعالیت خود را به صورت حرفه ای ادامه می دهد. بدین ترتیب شرکت به یک فضای جدیدی نیاز داشت که هدف جدیدش را در دست بگیرد و در راستای آن حرکت کنند. رنگ های به کار رفته در طراحی داخلی پروژه شامل مشکی  و سفید می باشد از رنگ های شاخص در سبک صنعتی می باشد. روی دیواره ی یکی از سالن ها، طراح به طور خلاقانه ای با استفاده از تکه های روزنامه و چسباندن آن ها روی دیوار یک پس زمینه متمایز و خاصی را ایجاد کرده است و روی آن نوشته Never Settle را نصب کرده اند.

ویژگی های کلیدی در طراحی داخلی این پروژه به صورت زیر می باشد:

پارتیشن های بزرگ چوبی به رنگ مشکی، نوشته با لامپ نئونی، نورپردازی منحصر به فرد درآسانسور، استفاده از گیاه در فضای داخلی، فضاهای نمایش، فضاهای چند منظوره.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صتعتی در دکوراسیون اداریتحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: retaildesign

تعداد بازدید: 169

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *