طراحی داخلی آپارتمان مدرن به رنگ های سیاه و سفید

طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017

طراحی داخلی آپارتمان مدرن به رنگ های سیاه و سفید

رنگ های سفید و سیاه خالص ترین شکل رنگ هستند. هر یک معنای سادگی را می رسانند. تقریبا غیر ممکن است که رنگی را بدون استفاده از رنگ های سیاه و سفید ایجاد کرد. سفید معمولا مضمون تمیزی، پاکی و کمال را القا می کند. رنگ مشکی معنی قدرت، رمز آلود بودن و ظرافت را منتقل میکند، بعضی اوقات معنی ترس و نا شناخته بودن را نیز می دهد. هر کدام از این رنگ ها در صورتی که با رنگ های دیگر به کار برده نشوند، خیلی سرد و خشک به نظر می رسند.

استفاده از ترکیب رنگی سیاه و سفید، معمولا بسیار رایج است، زیرا با کنتراست یا تضادی که ایجاد می‌کند فضا را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد. در این بخش قصد داریم نگاهی به آپارتمانی بیاندازیم که بر اساس انتخاب این دو رنگ به عنوان رنگ های اصلی و کنتراست این دو طراحی شده است. طراحلی داخلی این منزل مسکونی مدرن توسط گروه روسی Geometrix Design صورت گرفته است. ترکیب این دو رنگ به قدری در فضا زیاد است که نمی توان گفت کفپوش به رنگ سفید است یا سیاه و یا مبلمان سفید است یا سیاه. چرا که به عنوان مثال، مبلمان نشیمن به رنگ مشکی است اما مبلمان آشپزخانه به رنگ سفید است.

اما استفاده از سنگ مرمریت به رنگ مشکی با رگه های سفید، یکی از نکات شاخص و قابل ذکر است که به فضا حس لاکچری بودن بخشیده است.

در ادامه می توانید تصاویر این فضا را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017 طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017 black-and-white-apartment_280716_05 طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017

طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017

طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017 طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017 طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017 طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017 طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید،دکوراسیون داخلی 2017

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – contemporist

تعداد بازدید: 1,486

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *