طراحی داخلی آپارتمان : مدرن، مینیمال، گرم

طراحی داخلی منزل ، طراحی آپارتمان مدرن

طراحی داخلی آپارتمان : مدرن، مینیمال، گرم

تمام ویژگی های آپارتمانی که در این بخش قصد بررسی طراحی داخلی آن را داریم، در عنوان مطلب ارائه شده است : مدرن ، مینیمال و گرم!

این آپارتمان توسط استودیو SPRW Architects طراحی و اجرا شده است. طراحان کوشیده اند ویژگی های هر دو سبک معماری را در این آپارتمان بگنجانند و از سوی دیگر، فضایی گرم خلق کنند. اگر نگاهی گذرا به تصاویر داشته باشید، ویژگی های هر دو سبک را در کنار یکدیگر خواهید دید. از سویی تمامی خطوط به کار گرفته شده در طراحی صاف هستند که این بزرگترین شاخصه سبک مدرن است. از سوی دیگر متریال ها و رنگ های بکار گرفته شده در فضا، به متریال های مورد استفاده در سبک های مینیمال و مدرن نزدیک است.

سادگی و تمرکز بر عملکردگرایی فضا و مبلمان نیز از شاخصه های سبک مینیمال است. در تصاویر این امر به خوبی مشهود است و شما عناصری خارج از این کارکرد را در فضا مشاهده نخواهید نمود.

از سوی دیگر خلق فضای گرم تعریف مشخصی دارد. استفاده از متریال های گرم نظیر چوب و همینطور رنگ هایی برای مبلمان و سایر متریال ها که در تعریف رنگی، به عنوان رنگ گرم تلقی می شوند. در نهایت تیم معماری با تمرکز به بر این سه عنصر، به فضایی رسیده است که در تصاویر ارائه شده در ادامه، آن ها را مشاهده می نمایید. با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی منزل ، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل ، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل ، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل ، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل ، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل ، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل ، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل ، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل ، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل ، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل ، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل ، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل ، طراحی آپارتمان مدرن طراحی داخلی منزل ، طراحی آپارتمان مدرن

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 1,084

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *