طراحی داخلی آپارتمان بر اساس هنر و سبک مدرنیستی/بروتالیستی

طراحی داخلی آپارتمان بر اساس هنر و سبک مدرنیستی/بروتالیستی

طراحی داخلی آپارتمان بر اساس هنر و سبک مدرنیستی/بروتالیستی

این پروژه مربوط به طراحی داخلی آپارتمان مسکونی است که هنر و سبک مدرنیستی/بروتالیستی را در کشور برزیل در محله ای که در آن واقع شده برای زوجی طراحی شده است. تیم طراحی نقاشی‌ ها را حتی قبل از شروع فرآیند چیدمان قرار داده اند و عمدتاً برل مارکس و نقاشی‌ های سه‌ گانه را برجسته کرده اند. در ادامه به شرح ویژگی های این پروژه خواهیم پرداخت.

گسترش آشپزخانه

آپارتمان، در اصل، به خوبی با اتاق های زیادی تقسیم شده است. طراح تصمیم گرفته است، سرویس اتاق خواب را حذف کند تا نه تنها منطقه خدمات، بلکه عمدتاً آشپزخانه را که با درهای کشویی تقسیم شده است، گسترش دهد. علاوه بر این، پیکربندی و کاربری دو اتاق خواب موجود را تغییر داده است و امکانات جدیدی برای بسته شدن ایجاد کرده، مانند یک دیوار منحنی ساخته شده از فلز و شیشه.

رویکرد اصلی پروژه

چالش اصلی در این پروژه تضمین حداقل پرداخت با وجود عیوب و بی‌ نظمی‌ های معمول آپارتمان‌ های مدرنیستی وحشیانه بود. کف اصلی چوبی است اما با رنگ اپوکسی پوشانده شده است. برای اینکه کف اصلی در چیدمان جدید گنجانده شود، لازم بود کل کف را برداشته و ترمیم شود. انحناهایی که با کف ترازو مطابقت دارند، فقط جلوه زیبایی ندارند: این راه حل باید ارائه می شده زیرا کفپوش کافی برای کل منطقه عمومی خانه وجود نداشته است. در مجموعه اصلی، منحنی ها از طریق پانل اجرا شده در سنگ های پرتغالی گنجانده شدند و پیوندی با پیاده روهای ریو ایجاد کردند که توسط Burle Marx، یکی از هنرمندان مورد علاقه ساکنان طراحی شده بود. جالب است که تضاد منحنی های ایجاد شده را تجزیه و تحلیل کنیم، با خشونت متعلق به بتن که در صورت امکان مشاهده می شد.

رنگ ها

استفاده از رنگ ها عمدتاً در مبلمان، آثار هنری و برخی عناصر برجسته مانند درب ورودی در مجموعه اصلی که از موندریان الهام گرفته شده بود، بسیار وقت شناس بود. رنگ ها نیز در مبلمان و آثار هنری وجود دارند که همیشه با رنگ سفید روی دیوارها برجسته می شوند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی آپارتمان بر اساس هنر و سبک مدرنیستی/بروتالیستی دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 150

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *