طراحی داخلی آپارتمان با نورپردازی مدرن و رنگ مونوکرومیک، بخش ۱

طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی آپارتمان با نورپردازی مدرن و رنگ مونوکرومیک، بخش ۱ –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی سه آپارتمان بیاندازیم که در سه ویژگی مشترک هستند، سبک های مدرن و مینیمال، نورپردازی ویژه و متراژ بزرگ. آپارتمان اول در این بخش و در بخش های بعد آپارتمان دوم و سوم مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

طراحی داخلی آپارتمان اول:

در بخش اول قصد داریم نگاهی به طراحی آپارتمانی مدرن و مینیمال در یکی از شهرهای کشور یونان بیاندازیم که ۳۲۰ مترمربع مساحت دارد. در واقع با یک آپارتمان با متراژ زیاد روبرو هستیم که به سبک های مدرن و مینیمال دیزاین شده است و رنگ ها در آن بصورت مونوکرومیک مورد استفاده قرار گرفته اند.

یکی از متریال هایی که بصورت ویژه در این فضا مورد استفاده قرار گرفته، بتن اکسپوز است که در قسمت های مختلف نشیمن، اتاق خواب و … بکار رفته است. فضا کاملا مینیمال است و اصول این سبک را می توانید در فضا مشاهده نمایید.

یکی از نکات برجسته، نورپردازی منحصر بفرد و خاص و استفاده از نورهای مخفی در بخش های مختلف است. دیزاین این آپارتمان توسط گروه معماری KDVA Architects انجام شده است. در ادامه می توانید تصاویر را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 1,781

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *