طراحی داخلی آپارتمان، تلفیق سبک سنتی و مدرن برای ایجاد فضایی آرام

دکوراسیون داخلی، مدرن

طراحی داخلی آپارتمان، تلفیق سبک سنتی و مدرن برای ایجاد فضایی آرام

معماری: استودیو  New york

موقعیت: Manhattan

سال: ۲۰۱۷

عکاس: Alan Gastelum

استودیو در طراحی پروژه که متعلق به یک زوج جوان است، از مبلمان سده میانه و مدرن استفاده کرده است. طراح قصد داشت که مکان وشیوه زندگی اجاره ای را در این فضا منعکس کند. استودیو می گوید: ” ما می خواستیم یک فضای زیبا و فاخر اما همچنان مدرن وشهری باشد، طراحی کنیم. هدف ما ایجاد یک فضای تأثیر گذار اما ساده بود.”

طراحان یک نظم رنگی میان خاکستری و بژ، زمینه های تیره و تنالیته های آبی ایجاد کردند. در سالن نشیمن، یک مبل سفید و یک صندلی بژ روشن مشاهده می کنیم که روی یک قالیچه آبی رنگ قرار گرفته اند. نور از پشت پنجره بزرگ و دیوار سفید رنگ روی این مبلمان می تابد و حس آرامش را بر می انگیزد. استودیو یک دیوار واحد مشکی و برنجی، و یک اثر هنری آبستره بزرگ روی دیوار مجاور قرار داده، بدین ترتیب، یک فضای منسجمی را در مقابل بقیه فضای سالن به وجود آورده است.

استودیو می گوید: “ما می دانیم که رنگ های پالت و انتخاب متریال حس طراوت و آرامش را القا می کنند، علی رقم اینکه این خانه در مرکزیت ازدهام وشلوغی قرار دارد، ما از این رنگ ها برای رسیدن به آرامش استفاده کردیم.”  برای افزودن تضاد در طراحی داخلی، سبک های مختلف مبلمان به کار می رود.به طور مثال، صندلی های سبک سده میانه، درکنار مبلمان معاصر قرار گرفته است. استودیو از نور برای جلب توجه به جنبه های ساختاری فضا در حال حاضر استفاده می کند. طراح می گوید: در حال حاضرآپارتمان درشرایط مناسب قرار دارد، اما ما به دنبال تأکید بر جزئیات طراحی هستیم، مانند تنظیم نورپردازی در مجسمه ها.

نوسازی به عنوان یک طراحی متفکرانه و دلپذیر به شمار می رود که می تواند با شیوه زندگی مستاجر جوان خود سازگار باشد. این آپارتمان فضای گرم و دلنشین در عین حال مدرن را القا می کند و زندگی کردن در آن برایشان لذت بخش می سازد.

در ادامه با خط معمار همراه باشید.

دکوراسیون داخلی، مدرن دکوراسیون داخلی، مدرن دکوراسیون داخلی، مدرن دکوراسیون داخلی، مدرن دکوراسیون داخلی، مدرن دکوراسیون داخلی، مدرن دکوراسیون داخلی، مدرن دکوراسیون داخلی، مدرن دکوراسیون داخلی، مدرن دکوراسیون داخلی، مدرنپلان ها، دیاگرام، سکشن وغیره.

]

تحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: dezeen

تعداد بازدید: 995

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *