سفارش طراحی نمای بیرونی ساختمان

سفارش طراحی نمای بیرونی ساختمان

اجرای انواع طراحی نما ساختمان

در این بخش خط معمار برای کسانی که در زمینه ی ساخت و ساز فعالیت می کنند و  قصد سفارش طراحی نمای بیرونی ساختمان خود را دارند، مطلبی کاربردی و مفیدی را آماده ساخته و به اشتراک خواهد گذاشت. علاوه بر شرح نکات مهم و کاربردی، مجموعه ای برگزیده از انواع طراحی نما ساختمان را آماده ساخته و در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. به طور معمول اولین بخشی از یک ساختمان که شما با آن روبرو می شوید، نما و یا پوسته ی بیرونی آن می باشد. اگر نمای ساختمان به خوبی و حرفه ای طراحی شده و دارای ظاهری تمیز، زیبا و جذاب باشد، توجه هر بیننده ای را در اولین نگاه به خود جلب می کند و به فضایی که در آن قرار گرفته است رنگ و جلای متفاوتی می افزاید. کارشناسان و معماران معتقدند که نمای هر ساختمان مانند لباس و پوششی ای است که ساختمان را در بر گرفته و به آن شخصیت و هویت می بخشد و بر ارزش آن ساختمان می افزاید. اهمیت نمای ساختمان به اندازه ای است که حتی می تواند در فروش و یا اجاره آن نقشی پررنگ داشته باشد. از این رو همیشه توصیه بر این است که اگر قصد سفارش طراحی نمای ساختمان خود را دارید، باید از همان آغاز ساخت و ساز، این مرحله را نیز با سایر مراحل پیش ببرید. زیرا این بخش نیز مانند سایر بخش ها دارای مراحل متعددی چون انتخاب طراح ،طراحی، دریافت تأییده از کمیته نما و شهرداری، و اجرا بوده و انجام آن زمان بر می باشد. پس اگر هرچه زودتر بدان اقدام نمایید، در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کرده اید.

اولین و مهم ترین اقدامی که برای این مرحله از ساخت و ساز باید داشته باشید، انتخاب طراح با تجربه، خلاق و متخصص می باشد. همانطور که می دانید، طراحی نمای ساختمان موضوعی تخصصی بوده و نیاز به دانش کافی و تجربه دارد، زیرا طرح نما باید به تأیید کمیته نما برسد و نیاز به دانستن و رعایت ضوابط و مقررات می باشد. از این رو شما بایستی در انتخاب طراح دقیق و حساس عمل نمایید. طراحانی که علاوه بر تخصص و تجربه، متعهد بوده و همچنین در زمینه اجرای نمای ساختمان دارای تیمی قوی باشند، زیرا مهم تر از طراحی، اجرای نما ساختمان می باشد. کوچکترین خطا در اجرای نما ساختمان می تواند ظاهر ساختمان را مخدوش ساخته و خساراتی جبران ناپذیر را برای شما عزیزان به همراه آورد. در زمینه طراحی و اجرای نمای ساختمان ما به شما گروه معماری آوگون را معرفی می کنیم. این مجموعه دارای کادری مجرب و متخصص می باشد. هدف اصلی طراحان در گروه معماری آوگون، طراحی و اجرای کارفرمایانشان با بالاترین میزان کیفیت و جلب رضایت آن ها می باشد. شما می توانید جهت مشاوره و دریافت راهنمایی جهت سفارش طراحی نمای بیرونی ساختمان خود با کارشناسان و مشاوران این مجموعه از طریق شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

انواع طراحی نمای ساختمان

اگر به نمای ساختمان های اطراف خود دقت کرده باشید، خواهید دید که هریک از آن ها دارای طرح های مختلفی بوده و هر یک دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند. وجود تنوع و گوناگونی طرح بستگی به نوع سلیقه ی کارفرما، خلاقیت معمار، نوع سبک و متریال مورد استفاده در اجرا دارد. امروزه طرح هایی مانند کلاسیک، نئو کلاسیک و مدرن بیش ترین طرفداران را دارد. این طرح ها در عین متنوع بودن دارای هماهنگی و انسجام نیز می باشد و چشم انداز زیبایی را در شهر ایجاد می کنند.

قیمت طراحی نمای ساختمان

یکی از موضوعاتی که در طراحی نما ساختمان مطرح می باشد، قیمت طراحی نمای ساختمان می باشد. قیمت طراحی نما ساختمان را عوامل متعددی تحت تأثیر قرار می دهد. عواملی مانند متراژ، نوع طرح و میزان پیچیدگی طراحی قیمت نهایی طراحی را مشخص می سازند. علاوه بر این متریالی که برای طراحی نما ساختمان مورد استفاده می گیرد نیز نقش مهمی در هزینه ها دارد. اگر قصد سفارش طراحی نمای بیرونی ساختمان خود را دارید، می توانید جهت اطلاع از قیمت های طراحی و اجرا با کارشناسان ما در گروه معماری آوگون باشماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

نمونه طراحی نما ساختمان

یکی از موضوعاتی که باعث می شود شما در طراحی نمای ساختمان خود زودتر به نتیجه برسید، دیدن نمونه طراحی نما ساختمان می باشد. از این رو در ادامه خط معمار برای ایده گرفتن نمونه های متعددی از نمایی که در تهران و سایر نقاط ایران اجرا شده را گردآوری کرده و برای شما عزیزان به اشتراک خواهد گذاشت. در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 386

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *