سبک صنعتی را در دکوراسیون فروشگاه لباس به کار ببرید!

سبک صنعتی در دکوراسیون فروشگاه لباس

سبک صنعتی را در دکوراسیون فروشگاه لباس به کار ببرید!

معماری: استودیو Vitale

موقعیت: اسپانیا

مساحت: ۹۵ متر مربع

سال: ۲۰۱۸

همانطور که می دانید سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی اشاره به سبکی دارد که در آن می توانیم نشانه هایی از از کارخانه های قدیمی و فضاهای صنعتی را در آن ها ببینیم. در این سبک دکوراسیون متریال به صورت خام و دست نخورده به کار می رود. امروزه ما سبک صنعتی را به وفور در طراحی داخلی فضاهای مسکونی، اداری و تجاری مشاهده می کنیم. در این بخش نیز می خواهیم دکوراسیون داخلی یک فروشگاه لباس در شهر Castellon اسپانیا را که به این سبک می باشد را معرفی کنیم.

Sieteviente یک فروشگاه تخصصی لباس در جامعه مد و طراحی لباس  می باشد که در طبقه همکف یک ساختمان تاریخی در شهر Castellon اسپانیا قرار دارد. این انتخاب مناسبی از محصولات با جدیدترین گرایش جهت وفاداری عمومی به سبک و استایل شهری را دارد. طراحی داخلی پروژه با تجدید کسب و کار که طیف وسیعی از مشتریان را گسترش می دهد و مقادیر نام تجاری را دوباره درک می کند، آغاز شد. هدف اصلی در این پروژه ایجاد فضایی جهانی است که در روح چنین شهر بزرگی نفوذ کند و فراتر از ارائه محصولات رود و همچنین شیوه زندگی نوستالژیک شهروندان را تقل کند. این پرژه یک کسب و کاری است که از فلسفه شرکت های ارائه شده با محصولاتشان قدر دانی می کند.

این فضا با مساحت ( حدودا ۹۵ مترمربع) با هدف ارتفای قابلیت ها و بهبود روند فروش طراحی شده است. جهت رسیدن به هدف مورد نظر طراح، درهر منطقه از فضای نمایش دارای یک گوشه ای در نظر گرفته شده ؛ یک نقطه پشتیبانی که در آن مشتری و فروش شخص می تواند به راحتی در مورد جزئیات هر محصول به گفتگو بپردازد. پروژه دارای یک "گاراژ زیبایی" به عنوان یک مرجع می باشد که بر طبیعت شهری این برند تجاری تأکید می کند و همچنین همچنین معیارهای تخصیصی را که نیاز به هزینه های بسیار کمتری دارد، برآورده می کند. بنابراین در دکوراسیون تجاری این فروشگاه از متریال مقرون به صرفه ای مانند توری آهنی، تخته سه لا ، کاشی های ۲۰ در ۲۰ و بتن اکسپوز در کف فضا استفاده شده است. نتیجه طراحی ایجاد یک فضایی نگاه بی انتها و بی پایان می باشد.

طراحی پنل های سوراخ شده تخته های سه لای نصب شده بر روی دیوره ها به استثنای ستون ها، ملهم از پنل های ابزار کلاسیکی می باشد. این یک آیتم اصلی است که مشتری را به سمت داخل حرکت می دهد. این نکته یک نمایش متنوعی را نیز اجرا می کند: یک پنل ابزار برای حلق آویز کردن لباس و همچنین نمایش کفش ها و یا سایر افزودنی ها.  در فضای داخلی ما با یک مسیر خط کشی شده رویرو می شویم که به اتاق پرو منتهی می شود و در این میان طراح یک میز کار برای قرار دادن لباس ها و سایر اکسسوری ها در نظر گرفته است.

نورپردازی در پروژه فضایی گرم را ایجاد کرده است و هدف آن جلب توجه به منطقه در پشت فروشگاه با تکثیر تزئینی لوله های خطی است، به طوری که فضای کاملا پوشیده شده است. 

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

سبک صنعتی در دکوراسیون فروشگاه لباس سبک صنعتی در دکوراسیون فروشگاه لباس سبک صنعتی در دکوراسیون فروشگاه لباس سبک صنعتی در دکوراسیون فروشگاه لباس سبک صنعتی در دکوراسیون فروشگاه لباس سبک صنعتی در دکوراسیون فروشگاه لباس سبک صنعتی در دکوراسیون فروشگاه لباس سبک صنعتی در دکوراسیون فروشگاه لباس سبک صنعتی در دکوراسیون فروشگاه لباس سبک صنعتی در دکوراسیون فروشگاه لباس

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesignworld

تعداد بازدید: 1,152

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *