دیزاین داخلی شوروم مبلمان Dimension

دیزاین داخلی شوروم مبلمان

شوروم چیست؟

در این بخش قصد داریم تا نمونه ای بی نظیر از دیزاین داخلی شوروم مبلمان را برای شما کاربران گرامی به اشتراک بگذاریم. اما ابتدا بهتر است تعریفی مختصر از شوروم داشته باشیم. ساده ترین و واضح ترین تعریفی که می توان بیان کرد این است که شوروم ها در واقع سالن هایی هستند که کالاهای تولیدی جهت فروش در آن ها به نمایش گذاشته می شوند. ممکن است که در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما اینقدر هم ساده نیستند. کالاهایی که در شوروم ها به نمایش گذاشته می شوند، طیف گسترده از از محصولات تولیدی چون اتومبیل، مبلمان، لباس، محصولات ساختمانی، تجهیزات پزشکی و سایر موارد را در بر می گیرند که هر یک، با توجه به ویژگی هایشان، یک شوروم منحصر به فرد خود را طلب می کنند. در چنین حالتی با در نظر گرفتن این طیف گسترده از محصولات، برای هر یک از آن ها باید شوروم منحصر به فرد خود را طراحی کنند که معرف نام تجاری محصول نیز باشد.

دیزاین داخلی شوروم مبلمان

این پروژه شامل طراحی شوروم مبلمان Dimension است که در سئول در کره جنوبی قرار دارد. در دیزاین این شوروم، ایده های خلاقانه در ترکیب با یکدیگر سعی در معرفی هویت نام تجاری این شرکت دارند. بنابراین طراحان تصمیم گرفتند تا فضایی با تم ملایم ایجاد کنند تا محصولات ارائه شده در این شوروم به طور برجسته تری نمایش داده شوند. همچنین آن ها با روشی منحصر به فرد، زیبایی و جذابیت محصولاتشان را به نمایش گذاشتند. این پروژه در طبقه اول یک ساختمان تازه ساز قرار گرفته است و طراحان با استفاده از رنگ خاکستری میانه تلاش کردند که فضای داخلی این شوروم در هماهنگی با رنگ به کار رفته در نما و کل ساختمان باشد.

آن ها به گونه ای رمز آمیز مبلمان را در ویترین رو به خیابان و همچنین فضای داخلی به صورت معلق به نمایش گذاشتند، به طوری که کنجکاوی افراد را نسبت به محصولات بر می انگیزاند. نصب آینه در اطراف فضای نمایش در این شوروم، نه تنها حس منحصر به فردی از توسعه و تولید را منتقل می کند، بلکه استعاره ای از نام تجاری این شرکت تولید کننده که “Dimension” (ابعاد) را به نمایش می گذارد. طراحان برای رنگ آمیزی راه پله طبقه پایین رنگ آبی را انتخاب کرده اند که تجربه ای متفاوت بود. همچنین قرا دادن محصولات در بالای منابع نوری، توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و تجربه ای جدید و متفاوت برای آن ها ایجاد می کرد.

در فضای زیرزمین که محصولات به نمایش درآمده بودند، طراحان مبلمان را همانند چیدمان در گالری ها، با حساسیت بالایی قرار داده بودند. در این بخش از بتن خاکستری رنگ و سایر متریال فلزی استفاده کرده بودند. آن ها می خواستند با قراردادن سطوح فلزی در مرکز سالن میان آن ها و میزهای چوبی و سایر مبلمان رنگی تعادل بصری ایجاد کنند. ساختار قوس دار توری فلزی فضای مشاوره و پذیرایی از میهمانان را از سالن اصلی جداساخته و به طور سه بعدی به نظر می آید که هم کاربردی می باشد و هم از لحاظ بصری زیبایی خاصی به فضا بخشیده است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دیزاین داخلی شوروم مبلمان دیزاین داخلی شوروم مبلمان دیزاین داخلی شوروم مبلمان دیزاین داخلی شوروم مبلمان دیزاین داخلی شوروم مبلمان دیزاین داخلی شوروم مبلمان دیزاین داخلی شوروم مبلمان دیزاین داخلی شوروم مبلماندیزاین داخلی شوروم مبلمان دیزاین داخلی شوروم مبلمان دیزاین داخلی شوروم مبلمان دیزاین داخلی شوروم مبلمان دیزاین داخلی شوروم مبلمان دیزاین داخلی شوروم مبلمان دیزاین داخلی شوروم مبلمان دیزاین داخلی شوروم مبلمان دیزاین داخلی شوروم مبلمان دیزاین داخلی شوروم مبلمان دیزاین داخلی شوروم مبلمان دیزاین داخلی شوروم مبلمان دیزاین داخلی شوروم مبلمان

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تعداد بازدید: 598

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *