سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار Chamchuri Square

طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی در دکوراسیون اداری

سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار Chamchuri Square

معماری: استودیو France Vietnam 

موقعیت: تایلند

مساحت: ۴۰ متر مربع

سال: ۲۰۱۷

عکاس:  courtesy of FVA

در این بخش خط معمار می خواهد به ببرسی سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار Chamchuri Square بپردازد. این پروژه در یک ساختمان بزرگ ۴ طبقه در شهر Bangkok قرار دارد. این دفتر دارای فضاهای کاری خصوصی و مشترک، و همچنین دارای مناطق سرگرمی و استراحت می باشد. طراحی این فضاها یادآور سبک صنعتی و مدرن می باشد.

 این فضا دارای دیواره های شیشه ای، کف پوش چوبی و طرح داری که فضاهای کاری را مشخص می کنند، می باشد. طراح از قفسه های چوبی به منظور جداسازی فضا ها و همچنین قرار دادن اشیا و کتاب ها استفاده کرده است. رنگ روشن اشیای چوبی در کنار خاکتری باعث می شود تا فضا روشن تر، مطبوع تر و زیباتر به نظر برسد. نقطه کانونی در این دکوراسیون تابلو های نقاشی انتزاعی است، که ملهم از هنر و فرهنگ شهریست که در آن قرار دارند.این یک روش جذاب برای دیزاین دفتر اداری است و به طرز چشمگیری تغییردر فضا را به نمایش می گذارد. علاوه براین طراحان از گیاهان طبیعی نیز در تکمیل فضا استفاده کرده اند و فضای کاری زیبا را برای این دفتر ایجاد کرده اند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی در دکوراسیون اداری طراحی داخلی اداری، سبک صنعتی در دکوراسیون اداری
تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 370

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *