طراحی داخلی خانه ویلایی کوچک

طراحی داخلی خانه ویلایی کوچک

طراحی داخلی خانه ویلایی کوچک

معماری جان لوم که در دره نوئه سانفرانسیسکو قرار دارد، این اقامتگاه تازه ساخته را طراحی کرده است، فضایی که زندگی مدرن را دوباره تعریف می کند. این مقاله به شرح و بررسی دکوراسیون داخلی ویلا طراحی شده تعلق دارد.

فضای کلی پروژه

طراحی معماری این ویلا توسط John Lum Architecture، با همکاری طراح داخلی کریستین ریکو و توسعه RA Squared، دارای سقف ذوزنقه ای سر به فلک کشیده و نمای پویا است.

این خانه سه طبقه که به‌ عنوان باز و آفتاب‌ گیر در نظر گرفته شده است، با پنجره‌ های قاب عکس با پنجره‌ های عمودی کوچک‌ تر که محیط را روشن می‌ کند، پیچیده شده است.

هر طبقه با استفاده از مواد با کیفیت و بادوام و کاربردی برای ایجاد حس گرما، ظرافت و  را به خانه آورده اند. درهای تاشو لعابدار، در دو سطح اول که حول سبک زندگی در فضای باز کالیفرنیا در داخل خانه سازماندهی شده است، دیوارها را پاک و شفاف کرده است.

آن ها به عرشه‌ های عقبی با پوشش سرو باز می‌ شوند که با پله‌ های چند طبقه و مسیرهای مدرن به هم متصل شده اند. در داخل، طرح باز هوشمندانه برای ایجاد بخش های عمومی و خصوصی طراحی شده است.

قسمت های تعبیه شده در فضای داخلی

در سطح اصلی، یک آشپزخانه اوپن مشرف به یک قسمت نشیمن غیر رسمی با شومینه و منظره حیاط خلوت است. یک کابینت تعبیه شده شناور رایگان از کف تا سقف نقش دیوار آشپزخانه را دارد و به طرز هوشمندانه ای فضای ناهارخوری و اتاق نشیمن رسمی را مشخص کرده است.

سطح بالایی شامل اتاق خواب همراه با نوار خانه سخاوتمندانه است. سطح پایین دارای قسمت اختصاص یافته به مهمان است. اتاق ها دارای درهای کشویی شیشه ای هستند تا در نور طبیعی فیلتر شوند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی خانه ویلایی کوچک دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: homesnapshots

تعداد بازدید: 518

۱ دیدگاه

  1. سجاد جعفری خواه گفت:

    درود و خسته نباشید.سپاس بابت مطالب مفیدی که در سایت قرار میگیره.در صورت امکان متن با ترجمه روانتری ارایه بشه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *