دیزاین خانه مدرن و لوکس همراه با طراحی پله های شناور

دیزاین خانه مدرن با طراحی پله شناور

دیزاین خانه مدرن و لوکس همراه با طراحی پله های شناور

آن چه در این قصد داریم بپردازیم، دیزاین خانه ای مدرن و لوکس می باشد که طراحی پله های شناور آن موجب خاص شدن پروژه شده است. طراحی داخلی این پروژه که در تبه های Vineyard قرار دارد را استودیو طراحی Studioe انجام داده است. رنگ های به کار رفته در دکوراسیون داخلی این آپارتمان در عین طبیعی بودن، غنی و پیچیده می باشند. سبز پررنگ، تنالیته های گرم رنگ زرد متمایل به قهوه ای و نوارهای چوبی به کار رفته در سبک روستیک، در کنار رنگ خاکستری بتن و رنگ مشکی توانسته اند هارمونی در سراسر فضا ایجاد کنند. سقف کاذب سفید رنگ باعث می شود تا فضا باز و بزرگ به نظر برسد. اشیای و اکسسوری های هنری بر روی دیوار نمای جذابی را بر روی دیواره های بتنی ایجاد کرده است.

انتخاب مبلمان

طراحان در انتخاب مبلمان حساسیت بالایی به خرج داده اند. انتخاب رنگ و بافت آن ها به گونه ای است که با رنگ و بافت گیاهان در فضای داخلی و بیرونی هارمونی ایجاد کرده است. دیواره های سالن نشیمن مدرن با بتن خاکستری و سرد پوشیده شده است. در یک طرف این فضا یک شومینه ای قرار دارد که در میان دیواره های بتنی نگاه افراد را به خود جلب می کند. تعادل میان رنگ روشن پارچه ها و اشیای سیاه و سفید به فضایی خاص و پیچیده بوجود آورده است.این سالن نشیمن دارای پنجره های بزرگ و تمام قد می باشد که رو به چشم انداز فوق العاده زیبای طبیعت این منطقه باز می شود. علاوه بر منظره زیبای طبیعت، فضای داخلی در طول روز از نور طبیعی بهره مند می شود. ایجاد یک باغچه کوچک در کنار سالن نشیمن در سه طرف، بین فضای داخلی با فضای طبیعت ارتباط برقرار ساخته است. در این بخش طراحان مبل را به صورت L چیده تا افراد بتوانند در هنگام استراحت از این فضای طبیعی بهره ببرند. فضای غذاخوری نیز مابین سالن نشیمن و آشپزخانه قرار گرفته است.

در فضای آشپزخانه رنگ های تیره به کار رفته است. در میان این فضای تیره و مبهم، جزیره متالیک آشپزخانه نگاه را به خود جلب می کند. همچنین لوستر مدرن و کوچک این فضای تیره را روشن تر می سازد. کمی جلوتر که می رویم نگاه به سمت پلکان چوبی و شناور می رود که طراحی خاص آن باعث متفاوت بودنش از سایر پله ها شده است. پله ها با گام گذاشتن بر روی آن ها روشن می شود که علاوه بر اینکه جلوه ای خاص و زیبا به این فضا بخشیده، باعث ایجاد ایمنی برای ساکنین در این فضای کم نور می شود. طراحان همچنین برای امنیت بیش تر از یک نرده ی شیشه ای استفاده کرده است.

در طبقه بالا اتاق های خواب و سرویس بهداشتی قرار داده شده است. همانند طبقه پایین در این بخش نیز پنجره های بزرگ حضور نور طبیعی را برای اتاق ها فراهم می آورد. در اتاق مستر، دیوار مشکی رنگ ویژگی منحصر به فردی را در بالای نوار سنگی ایجاد می کند. تابلوی نقاشی نیز به تکمیل اتاق خواب می پردازد. همانطور که در سایر فضا ها مشاهده می شود در سرویس بهداشتی نیز از طیف رنگی تیره استفاده شده است. در نتیجه می توانیم بگوییم که این پروژه نمونه مناسبی برای افرادی که رنگ های تیره را برای دکوراسیون منزل خود ترجیح می دهند، می باشد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دیزاین خانه مدرن با طراحی پله شناور دیزاین خانه مدرن با طراحی پله شناور دیزاین خانه مدرن با طراحی پله شناور دیزاین خانه مدرن با طراحی پله شناور دیزاین خانه مدرن با طراحی پله شناور دیزاین خانه مدرن با طراحی پله شناور دیزاین خانه مدرن با طراحی پله شناور دیزاین خانه مدرن با طراحی پله شناور دیزاین خانه مدرن با طراحی پله شناور دیزاین خانه مدرن با طراحی پله شناور دیزاین خانه مدرن با طراحی پله شناور دیزاین خانه مدرن با طراحی پله شناور دیزاین خانه مدرن با طراحی پله شناور دیزاین خانه مدرن با طراحی پله شناور دیزاین خانه مدرن با طراحی پله شناور دیزاین خانه مدرن با طراحی پله شناور

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 1,051

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *