نماد سازی در دکوراسیون مطب متخصص اطفال

نماد سازی در دکوراسیون مطب متخصص اطفال

نماد سازی در دکوراسیون مطب متخصص اطفال

نماد سازی در دکوراسیون مطب متخصص اطفال با شعار مصرف یک سیب در هر روز شما را از دکتر دور نگه می دارد آغاز شده است! بار دیگر شرکت معماری و طراحی داخلی مواد استودیویی مرز بین کار و سرگرمی را با تبدیل مطب پزشک متخصص اطفال به منظره‌ ای رنگی که نادیده گرفته نمی‌ شود و همه به آن دعوت می‌ شوند، محو می‌ کند! این مقاله به بررسی و شرح نماد سازی متناسب با کاربری محیط در طراحی داخلی مطب بررسی می کند.

رنگ عصری تاثیر گذار در دکوراسیون برای کودکان

استودیو ماتریالیته یک محیط رنگی بازیگوش را برای کودکان با لمس ممفیس ایجاد کرده است، جایی که رنگ عنصر قوی شگفت‌ انگیز است و فضاهای مختلف را نشان می‌ دهد. درهای منحنی و پنجره های گرد برای تضاد با پیکربندی فضایی معمولی پلان مربع طراحی شده اند. نقطه قوت مفهومی این پروژه در تکه تکه شدن اتاق های مختلف تاسیسات، با استفاده از رنگ های شدید، اشکال رادیکال، و دهانه های الهام گرفته شده برای پیشنهاد استفاده های مختلف نهفته شده است.

تعامل با مخاطب در طراحی داخلی

پروژه «درخت سیب» به عنوان یک محیط شاد و بدون استرس برای بازدیدکنندگان جوان بالقوه و همچنین والدین آنها عمل می کند، زیرا هیچ کس آنقدر پیر نیست که بچرخد. از بچه‌ ها دعوت می‌ شود تا در بازی تعامل با عناصر حجمی معنادار، بالا رفتن از دیوارها، رنگ‌ های روشن، سیب‌ های درخشنده و خرچنگ‌ های متحرک به‌ عنوان شخصیت‌ های اصلی بازی کنند! همه با هم به یک تجربه لمسی از عذاب مثبت در طول ملاقات با پزشک اضافه می کند!

در این پروژه سعادت خردمندانه ای با مهمانان کوچک به اشتراک گذاشته می شود، با نقل قول بدنام «یک سیب در روز دکتر را دور نگه می دارد!» که با روش تایپوگرافی مادی استودیو تجسم شده است. – لذت ببرید و خوردن سیب خود را فراموش نکنید!

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه نماد سازی در دکوراسیون مطب متخصص اطفال دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 107

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *