دکوراسیون فروشگاه پوشاک کودکان با استفاده از چوب

دکوراسیون فروشگاه پوشاک کودکان با استفاده از چوب

دکوراسیون فروشگاه پوشاک کودکان با استفاده از چوب

دکوراسیون فروشگاه پوشاک کودکان با استفاده از چوب پروژه مربوط به فروشگاهی است که با احتیاط، از دنیایی از جذابیت ها استقبال می کند. با رشد فروش، فضای تنها یک کانتینر برای بسیار کوچک شد، فروشگاهی که دارای محصولات کودکانه است که رشد و خلاقیت کودکان را تحریک می کند. علاوه بر گسترش فضای نمایشگاه، نیاز به پذیرش بخش اداری نیز بود. این فروشگاه که در گوشه ای در کوریتیبا واقع شده است، دارای دو استراتژی اجرایی است: غنی سازی ارتباط مشتریان با چشم انداز طبیعی زمین و ایجاد ویترین نمایشگاهی برای شهر، از طریق گسترش نما تا خیابان اصلی. از آنجا، دو کانتینر جدید به کانتینر از قبل موجود متصل شده است و بدین ترتیب هویت سازنده بیرونی فروشگاه حفظ شده است. در ادامه این مقاله به شرح دکوراسیون فروشگاه می پردازیم.

ورودی و نمای بیرونی

به منظور ایجاد یک مسیر ملایم بین خیابان و فروشگاه، عناصر سازنده ای ایجاد شده که گذارهای فضایی را مشخص می کند و کسانی را که وارد جهان این فروشگاه می شوند آماده می کند. در ورودی زمین یک پورتال پذیرایی برای مردم است. پس از طی چند قدم، سقف شیشه ای و عرشه چوبی از ورودی فروشگاه محافظت و استقبال می کنند. عرشه امکان استفاده از فضای خارجی را به عنوان فضایی برای کارگاه ها، رویدادها و نمایشگاه ها با بهره گیری از طراوت باغ در سایت فراهم می کند.

چالش اصلی پروژه

در فضای داخلی فروشگاه، چالش اصلی پروژه نحوه گسترش پروژه قبلی بوده است که توسط خود معماران ایجاد شده است. پاسخ داده شده این بوده که دو لحظه متمایز فروشگاه را با هم تطبیق دهد و دو محیط مجزا، اما از نظر بصری یکپارچه ایجاد کند. طراحی غرفه داران اصلی نقطه شروع برای دستیابی به این هدف بود. میله های چوبی در امتداد ۳ محور متعامد گسترش یافته و ساختاری را ایجاد می کند که در اطراف محیط نمایشگاه جدید تکرار می شوند. در عرض های ۶۰ و ۱۲۰ سانتی متر مدوله شده اند، قفسه ها و طاقچه ها را پشتیبانی می کنند و یک تعریف فضایی واضح ایجاد می کنند. از آنجایی که آنها عناصر توخالی هستند، از نظر بصری منطقه اولین فروشگاه را یکپارچه می کنند و محصولات نمایش داده شده را قاب می کنند.

حجمی مرتبط با مقیاس کودکان

قسمت های صندوق، اداری، انبار و حمام در پایین کانتینرهای جدید گروه بندی شدند و یک منطقه پشتیبانی متمرکز ایجاد کرده اند. در صندوق، هم ترازی قفسه های افقی در منطقه نمایش رعایت شده اند و طراحی یکپارچه در فروشگاه ایجاد کرده اند. پارتیشن شیشه‌ ای چوبی و موجدار نیز به دنبال هم‌ترازی است که سطوحی از کدورت را بین جعبه، منطقه اداری و درختکاری خارجی ایجاد می‌ کند. مواد به کار گرفته شده هویت استقبال از اولین فروشگاه را حفظ می کند. تخته چندلایی دریایی، عنصر اصلی پالت، دارای اضافه شدن رنگ آبی به ارتفاع ۴۰ سانتی متر است که حجمی مرتبط با مقیاس کودکان ایجاد کرده است.

هویت بصری و برند سازی

انتخاب رنگ آبی با هویت این برند مطابقت دارد، همانطور که دو جزیره نمایشگر برجسته با پرداخت های خمیده شان مطابقت دارند. کف رنگ خنثی، چوب و آبی نمایشگر را برجسته می کند. دو ویترین ساخته شد، یکی اصلی که با رواق ورودی خیابان و دیگری فرعی در کنار ورودی فروشگاه قرار داشت. عمود بر دومی، پنجره ای در پشت نمایشگر قرار گرفته بوده که امکان دسترسی بصری به زمین جنگلی در کنار غروب خورشید را فراهم می کرده است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه دکوراسیون فروشگاه پوشاک کودکان با استفاده از چوب دعوت می نماید.

 

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 38

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *