دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن : استفاده از چوب در کنار متریال های تیره رنگ

دکوراسیون سرویس بهداشتی

استفاده از چوب در کنار متریال های تیره رنگ در دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن

در ادامه معرفی و بررسی نمونه های طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی ، در این بخش به سراغ نمونه هایی متفاوت رفته ایم. نمونه هایی از طراحی با متریال های رنگ تیره. شاید استفاده از رنگ های تیره نظیر سیاه، خاکستری تیره و رنگ های این چنینی، مطابق شخصیت و سلیقه خیلی افراد نباشد. اما آن دسته ای هم که استفاده از این رنگ های را می پسندند، قطعا این رنگ ها را به تنهایی در فضا تحمل نمی کنند و این رنگ های تیره را در ترکیب با دیگر رنگ ها، می پسندند.

از این رو در این قسمت نمونه هایی از طراحی سرویس بهداشتی به سبک مدرن را آماده نموده ایم که از همراهی متریال های تیره رنگ با چوب ایجاد شده اند. در این نمونه ها، کاشی، سرامیک، سنگ و یا هر متریال دیگری که به عنوان متریال اصلی مورد استفاده است، از خانواده رنگ های تیره انتخاب شده است و چوب، با رنگ قهوه ای متمایل به تیرگی مورد استفاده قرار گرفته است.

در ادامه دعوت می کنیم این نمونه ها را مشاهده نمایید. اگر به عنوان یک طراح قصد دارید سرویس بهداشتی طراحی نمایید، این ایده ها را نیز در ذهن داشته باشید.

دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی

در این مطلب به بررسی و ارائه نمونه های موردی از دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن پرداختیم که در آنها، فضایی متفاوت از ترکیب متریال چوب با متریال های دیگر با رنگ های تیره ایجاد و خلق شده است.

نظر شما در رابطه با ترکیب متریال چوب با رنگ های تیره چیست؟ آیا این ترکیب رنگی و متریال را برای فضایی نظیر سرویس بهداشتی می پسندید، نظرات خود را از طریق بخش زیر ب ما و سایر معماران در میان بگذارید.

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 5,327

3 دیدگاه‌

  1. shahrzad گفت:

    سلام به نظرتون برای دکوراسیون توالت خونه ای که دو متره از کابینت روشویی ************ استفاده کنم؟ طرح سنتی بهتره یا مدرن؟

    • تحریریه خط معمار گفت:

      سلام. بستگی به سلیقه شخصی شما و دکوراسیون کلی منزل تون داره. اگر فضای منزل به طور کلی مدرن هست، از طرح های مدرن استفاده کنید. در غیر این صورت سنتی استفاده کنید.

      • محمد گفت:

        سلام، ممنون از سایت خوبتون. این چوب ها توی سرویس بهداشتی ترموود هستن? بعنوان جایگزین چی میشه استفاده کرد چون خیلی قیمتاش بالاست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *