دکوراسیون داخلی: ۳۰ نمونه دکوراسیون اتاق خواب با پالت رنگی آبی

دکوراسیون داخلی: ۳۰ نمونه دکوراسیون اتاق خواب با پالت رنگی آبی

در گذشته در وب سایت خط معمار در مورد رنگ آبی و استفاده از آن در فضاهای منزل، نظیر آشپزخانه و نشیمن مطالبی را منتشر کرده ایم که می توانید آن ها را در لینک های زیر مشاهده کنید:

دکوراسیون نشیمن با رنگ آبی

دکوراسیون آشپزخانه با رنگ آبی

همانطور که بارها ذکر کرده ایم رنگ آبی از رنگ های پرطرفدار در دکوراسیون محسوب می شود که آرامش را برای فضای دیزاین شده با این رنگ به ارمغان می آورد. رنگ آبی تنالیته های مختلفی نظیر آبی روشن، آبی پاستلی، آبی سلطنتی، آبی تیره، سبز آبی و غیره را شامل می شود که با توجه به حس و حال فضایی که می خواهید باید از آن ها استفاده کنید. اگر فضایی لوکس می خواهید آبی سلطنتی برای دیزاین چنین فضایی مناسب است و آبی روشن و پاستلی فضایی دوستانه  و صمیمی و راحت را به وجود می آورد. اگر امکان رنگ آمیزی دیوارها را ندارید، از اکسسوری هایی به رنگ آبی نظیر کوسن، گلدان، مجسمه، فرش و آثار هنری استفاده کنید یا از لایتینگ هایی با نور آبی بهره ببرید. همچنین برای رنگ دوم در کنار آبی می توانید از پالت رنگ های خنثی مثل سفید و خاکستری استفاده نمایید تا فضایی آرام داشته باشید و اگر جوی پر جنب و جوش تر می خواهید رنگ زرد و نارنجی را در کنار رنگ آبی استفاده کنید.

در ادامه برای شما ۳۰ نمونه دکوراسیون اتاق خواب با رنگ آبی گرد آوری کرده ایم که می توانید از آنها برای دیزاین اتاق خواب منزلتان الهام بگیرید.

با خط معمار برای دیدن تصاویر همراه باشید.

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: home-designing

تعداد بازدید: 2,567

۱ دیدگاه

  1. رامتین گفت:

    با تشکر از مطالب خوبتون

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *