طراحی داخلی دفتر کار با استفاده از سنگ تراورتن

طراحی داخلی دفتر کار با استفاده از سنگ تراورتن

طراحی داخلی دفتر کار با استفاده از سنگ تراورتن

در پشت نمای یک انبار صنعتی قدیمی و کهنه در جنوب شرقی ملبورن، استودیوی معماری داخلی و معماری Made For، یک دفتر مرکزی و استودیوی تولید محتوا درخشان برای برند زیبایی استرالیایی Bali Body ایجاد کرده است. در این مقاله به شرح و بررسی فضای داخلی دفتر کار این برند زیبایی خواهیم پرداخت.

نیاز کارفرما

کارفرما با توجه به سابقه کاری دفتر معماری و طراحی داخلی made For، از تیم طراحی، فضایی آزاد، گرم و سبک درخواست کردند. بنابراین، این مکان با داشتن یک فضای کاری باز که دارای ۱۸ میز، سه دفتر خصوصی، دو اتاق جلسه گسترده، دو منطقه استراحت، یک آشپزخانه مجلل، یک استودیو عکاسی و یک “اتاق زیبایی” است، قرار است نیاز این مجموعه را با رشد بالی بادی به عنوان یکی از شناخته شده ترین مارک های زیبایی در فضاهای استرالیا را برآورده کند.

کارا استیتزا، مدیر خلاق Made For توضیح می‌ دهد که این خلاصه برای به تصویر کشیدن زیبایی‌ شناسی ظریف اما آرام برند از طریق استفاده از مواد، نور و طراحی فضایی بوده است. این فضا در زندگی قبلی خود، یک فروشگاه سخت افزار بوده که ماه‌ ها خالی مانده بوده و کاملاً ویران شده است و حسی شبیه آلونک داشته، اما به وضوح پتانسیل بسیار بالایی را دارا می باشد.

از ویژگی های اصلی

آن ها با تجسم مجدد نحوه ورود نور به فضا شروع کردند و شش نورگیر بزرگ را در پشت بام برش دادند تا نور طبیعی به فضاهای کاری سرازیر شود. المان‌ های سقف صنعتی باقی مانده‌ اند، اما از طریق یک عملیات تمام سفید، تصفیه شده و یکپارچه شده‌ اند. نتیجه فضایی است که شبیه به اتاق زیر شیروانی است که روشن و باز به نظر می رسد. پالت صاف و خنثی از سایه های کرم و بژ از طریق موادی از جمله تراورتن طبیعی در کف ورودی و پارتیشن، کاشی های دست ساز آشپزخانه Morrocan، گچ براق سفید، نیمکت آشپزخانه تراورتن نقره ای و کف ترازوی طبیعی جان گرفته است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه بازسازی و طراحی داخلی دفتر کار با استفاده از سنگ تراورتن دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: homeworlddesign

تعداد بازدید: 142

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *