دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم ورزشی ، فروشگاه Nike در لندن

دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم ورزشی

دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم ورزشی، فروشگاه Nike در لندن

یکی از بزرگترین نگرانی ها برای هر فروشگاه خرده فروشی، نوع طراحی و چیدمان محصولاتشان است. مدیریت تخصیص فضای کارآمد به قفسه ها نه تنها منجر به صرفه جویی فضا می شود، بلکه موجب افزایش ارتباط مشتری با محصولات و در نتیجه رضایتمندی او می شود. این خود می تواند در کیفیت فروش محصولات نیز به طور مستقیم تأثیر مثبت داشته باشد. در این بخش خط معمار تصمیم به شرح دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم ورزشی Nike در لندن را دارد. فروشگاه نایک در لندن تصمیم بازسازی فضای خود دارد و می خواهد در فضای جدید خود لباس های زنانه سایز های بزرگ را ارائه دهد. این برند لوازم ورزشی فضای اختصاصی را برای بانوان در طبقه سوم یزرگ ترین فروشگاه خود در آکسفود ایجاد کرده است. در فضای داخلی مانکن هایی با سایزهای مختلف، از سایز های بزرگ برای نمایش بهتر طیف وسیعی از اقلام برای فروش در نظر گرفته شده است. در حال حاضر با شتاب باور نکردنی در ورزش بانوان، فضای بازسازی شده Nike قصد تعهد به الهام بخشیدن و خدمت کردن به بانوان ورزشکار را دارد. طراحان می گویند که این بیش از یک تجربه خرید است، هدفی برای تقدیر از ورزش کردن در زمان مناسب می باشد.

علاوه بر این دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم ورزشی Nike دارای طیف وسیعی از تجارب در فضای داخلی  تحت عنوان "خانه نوآوری" در راستای هدف اصلی این برند می باشد. این فروشگاه همچنین دارای کارگاه فضایی با عنوان Arena می باشد که در حال حاضر مجموعه فوتبالی نایک را در طول جام جهانی زنان FIFA را به نمایش می گذارد. یک پرده ی LED همراه با یک صفحه نمایش متغیر در اطراف مجموعه کفش ها در مرکز طبقه همکف فروشگاه و فضای کارشناسی خدماتی را مانند برنامه های ورزشی برای تیم ها را ارائه می دهد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم ورزشی دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم ورزشی دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم ورزشی دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم ورزشی دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم ورزشی دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم ورزشی دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم ورزشی

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Dezeen

تعداد بازدید: 746

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *