دکوراسیون داخلی اداری مدرن و صنعتی

دکوراسیون داخلی اداری مدرن و صنعتی

دکوراسیون داخلی اداری مدرن و صنعتی، دفتر مرکزی شرکت Techpump

در این قسمت قصد داریم به دکوراسیون اداری  مدرن و صنعتی که متعلق بازسازی دفتر مرکزی شرکت Techpump است، بپردازیم. این پروژه شامل طراحی داخلی این بخش ها می باشد: یک دفتر با پلان باز با ظرفیت ۵۰ نفر، سه سالن ملاقات، سالن کنفرانس، دو اتاق کوچک برای کاربرد انفرادی، و فضاهای متعددی برای تعامل کارمندان. در مجموع،  یک محیط نو آورانه ای خواهد بود که خلاقیت و ارتباط را تقویت کند. هدف اصلی پروژه، با استفاده از ویژگی های اصلی، خلق فضایی کاملا پیوسته، در دوسطح بصری و قابل دسترسی می باشد.

به طور خلاصه این پروژه حدودا در سه حجم ” محصور شده” سازماندهی شده است: دو بخش آن از قبل وجود داشته و سومی که در طی بازسازی ایجاد می شود. بخش جدید از سایر فضاها کوچک تر می باشد و به لحاظ استراتژیک قرار گرفته است. این نوع چیدمان اجازه می دهد تا تمایزهای عملکردی بدون نیاز به درب باشد. در نتیجه در این  طراحی داخلی دفتر کار، هیچ فضایی بدون استفاده قرار نمی گیرد. حجم ها به رنگ نارنجی باشد و با ورقه های دولایه گالوانیزه پوشیده شده اند.

نمای این دفتر کاملا باز می باشد تا ورود نور طبیعی به داخل فضا را افزایش دهد. ایده “تک پلان” بودن فضا بر وضعیت داخلی و سیستم  موازی روشنایی های کشویی تأکید می کند. این مسأله باعث کنترل تاریکی و روشنایی فضا می شود. سایر متریال براساس اصول عملکرد انتخاب شده اند: سقف کاذب جهت اینکه ارتفاع بلندتر به نظر آید، حذف کرده اند. سقف و همچنین تمام تجهیزات و کابل های خدماتی، مشکی رنگ آمیزی شده اند. کف سالن نیز به رنگ خاکستری فرش شده است. سایر دیوار ها به رنگ سفید می باشند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون داخلی اداری مدرن و صنعتی دکوراسیون داخلی اداری مدرن و صنعتی دکوراسیون داخلی اداری مدرن و صنعتی دکوراسیون داخلی اداری مدرن و صنعتی دکوراسیون داخلی اداری مدرن و صنعتی دکوراسیون داخلی اداری مدرن و صنعتی دکوراسیون داخلی اداری مدرن و صنعتی دکوراسیون داخلی اداری مدرن و صنعتی دکوراسیون داخلی اداری مدرن و صنعتی دکوراسیون داخلی اداری مدرن و صنعتی دکوراسیون داخلی اداری مدرن و صنعتی دکوراسیون داخلی اداری مدرن و صنعتی دکوراسیون داخلی اداری مدرن و صنعتی دکوراسیون داخلی اداری مدرن و صنعتیپلان ها، دیاگرام، سکشن وغیره.

تحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 175

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *