دکوراسیون داخلی آپارتمان مدرن و شیک

طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن

دکوراسیون داخلی آپارتمان مدرن و شیک

در این بخش قصد داریم تا دکوراسیون داخلی آپارتمان مدرن و شیک را بررسی کرده و به شما معرفی کنیم. طراحی داخلی این آپارتمان متعلق به زوجی میانسال می باشد که پس از بازنشستگی شهر Tel aviv را برای زندگی انتخاب کرده بودند. این آپارتمان به مساحت ۸۰ متر مربع در طبقه همکف قرار دارد.  با توجه به اینکه فرزندان این زوج در شهر دیگری بودند و برای دیدن آن ها می آمدند، از طراح خواستند تا یک اتاق جداگانه همراه با سرویس بهداشتی انحصاری طراحی کنند.

در بخش ورودی خانه یک دیوار بتنی تیره رنگ دیده می شود و تا سالن نشیمن و  آشپزخانه ادامه دارد. کابینت های مینیمال و دیواره ها در فضای آشپزخانه به رنگ سفید می باشد و فضایی روشن را به وجود آورده است. در مقابل رنگ سفید و روشن طراح برای پوشش کف از چوب استفاده کرده ست. سالن نشیمن و در ادامه آن فضای غذاخوری و آشپزخانه  تمامی رو به سمت بالکن می باشند و از نور طبیعی در طول روز بهره مند می گردند. در این بخش طراح از تنالیته های رنگی روشن در تضاد با بخش تیره ورودی خانه استفاده کرده است. اتاق خواب میهمان در زمانی که کسی از آن استفاده نمی کند به عنوان سالن مطالعه استفاده می شود. 

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرنتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homeadore

تعداد بازدید: 777

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *