خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ

خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ

خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ

این پروژه شامل خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ می باشد که در ترکیب با اشیای چوبی فضایی فوق العاده را ایجاد کرده است. طراحی داخلی آن را استودیو Zrobym  انجام داده است. این آپارتمان دارای یک اتاق خواب می باشد و طراح سعی کرده تا با حداقل اشیای رنگی بیشترین جذابیت را در فضای داخلی به همراه آورد. برخلاف فضای تیره و پالت رنگی محدود، این خانه دارای شخصیتی مجزا و پرانرژی می باشد. یک تاپ ذوزنقه ای شکل در بخش ورودی خانه قرار دارد. بعد از آن ما به سالن نشیمن با پلان باز در این پروژه ۶۵ متری واقع در بلاروس می رسیم.

علاوه بر این تاپ،  مجموعه ای از حلقه های ژیمناستیک، در انتهای راهروی باریک خانه قرار گرفته است. یکی دیگر از شگفتی های موجود در پروژه حمام شیشه ای مجلل و اتاق خواب که در پشت یک کمد لباس شیشه ای پنهان شده، می باشد. کف و دیواره های خاکستری رنگ به عنوان پایه ای رنگی برای این دکوراسیون داخلی تک رنگ مدرن در نظر گرفته می شوند. در میان این فضای مونوکروم ما شاهد برخی از اشیای رنگی در مرکز سالن به خصوص در فضایی که قالیچه قرار دارد، مشاهده می کنیم. میز چوبی در مقابل مبلمان خاکستری از جمله متریالی است که در این فضا نگاه مخاطب را به خود جلب می کند.

دیواره سفید رنگ آشپزخانه به عنوان پس زمینه ای برای سالن نشیمن می باشد. فضای کوچک چوبی شکل نیز به عنوان یک شلف تزئینی به زیبایی این فضا می افزاید. در فضای غذاخوری ترکیب رنگ سفید روی میز با صندلی های سیاه رنگ جذابیت ایجاد کرده است. اشیای چوبی رنگ روشن نیز، علاوه بر افزودن بافت گرمی نیز به دکور تک رنگ آشپزخانه می افزاید.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن دعوت می نماید.

خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ خانه ای با دکوراسیون داخلی تک رنگ

تحریریه  خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 659

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *