تزئین خانه ای کوچک با پلان باز با گیاهان طبیعی

تزئین خانه کوچک با پلان باز

تزئین خانه ای کوچک با پلان باز با گیاهان طبیعی

طرح باز، اصطلاح عمومی در طراحی معماری و داخلی برای هر طرح طبقه ای است که از فضاهای بزرگ و باز استفاده می کند و استفاده از اتاق های کوچک و کوچک مانند دفاتر خصوصی را به حداقل می رساند. این اصطلاح همچنین می تواند به محوطه سازی خانه های مسکونی، و غیره اشاره کند که در آن هیچ مرز مشخصی از قبیل حصار، دیوار و حریم شخصی، مشخص نشده است. در فضاهای اداری نیز طراحی با پلان باز جهت بهبود و ارتقای همکاری به کار می رود.

در دکوراسیون داخلی فضای مسکونی، پلان باز  حذف موانعی را مانند دیواره ها و درهایی که به طور سنتی  فضاهای کاربردی را از هم جدا می کند، مانند ترکیب آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری و آن ها را به یک اتاق بزرگ تبدیل می کند، شرح می دهد. امروزه طراحی داخلی منزل با پلان باز در بسیاری از آپارتمان های کوچک رایج شده و ما نمونه های فوق العاده از از آن ها در پروژه های مختلف با سبک مدرن، مینیمال و صنعتی مشاهده می کنیم. در ادامه قصد داریم تا به شرح یکی دیگر از این نمونه ها که تزئین خانه ای کوچک با پلان باز با گیاهان طبیعی را داریم. در این پروژه طراح سعی کرده تا فضایی مطبوع و سرسبزی را ایجاد کند.

طراحی این خانه را استودیو Tres انجام داده است. این استودیو نتیجه همکاری و فعالیت جمعی از معماران جوان در برزیل می باشد. این معماران تلاش ها و فعالیت های حرفه ای خود را برای تشکیل استودیو Tres باهم ترکیب کردند. از نظر آن ها معماری، هنر و طراحی همراه با تفسیر نیازهای هر مشتری، علاوه بر ایجاد سوالات فنی، کاربردی و زیبایی شناختی، نقطه شروع برای طراحی یک پروژه می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دفتر پیگیری تعالی و کارایی در نتیجه نهایی کار و خدمات مشتری و رضایت در طول فرآیند ساخت پروژه می باشد. آن ها پروژه های متعددی در زمینه های مختلف اداری، تجاری و مسکونی انجام داده اند که در این بخش به شرح پروژه داخلی خانه ای کوچک با پلان باز می پردازیم.

از دیدگاه طراحان این یک مکان کوچک جادویی می باشد که یادآور فضاهای سرسبز و دل انگیز برزیل می باشد. در این پروژه کاربرد گیاهان طبیعی رنگ و نشاط را به پالت رنگی خنثی در فضا می دهد. اتاق های کوچک ترکیبی فوق العاده ای را با چیدمان پلان باز ایجاد کردند. دیواره ی بزرگ تزئینی در سالن نشیمن علاوه بر اینکه فضایی برای قرار دادن اشیای دکوراتیو می باشد، همچنین سالن را به دو بخش تقسیم می کند. در اتاق خواب نیز از ایده پلان باز استفاده شده و همچنین با قرار دادن تخت سعی کرده تا فضای سبز را از سرویس بهداشتی جدا سازد. فضای نشیمن دارای متریال طبیعی و فضایی سبز است که به عنوان کانون توجه در فضای خانه می باشند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماید.

تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز تزئین خانه کوچک با پلان باز

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 1,285

۱ دیدگاه

  1. دیزل ژنراتور گفت:

    زیبا و آرامش بخش

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *