طراحی داخلی منزل: سقف به هم پیوسته منحنی

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان،دیزاین منزل مسکونی

طراحی داخلی منزل: سقف به هم پیوسته منحنی

در این قسمت قصد داریم به سراغ طراحی داخلی منزل مسکونی ای برویم که دارای طراحی بسیار شاخصی است و آن را مناسب ارائه دیدیدم. این آپارتمان مسکونی ۱۲۲ مترمربع مساحت دارد. معماری داخلی آن توسط استدیو CJ Studio صورت گرفته است. این آپارتان مسکونی در تایپه پایتخت کشور تایوان قرار دارد و کار اجرا در سال ۲۰۱۶ به پایان رسیده است.

و اما طراحی داخلی این آپارتمان مسکونی:

وقتی از درب وارد منزل می شویم، می توان سیالیت را در تمام فضا، در همان نگاه اول مشاهده نمود. این جریان و سیالیت روی سقف ادامه می یابد اما روی کف، فضاسازی های مختلف این سیالیت را برهم می زند.

سقف این آپارتمان توسط قطعات منحنی متصل به یکدیگر طراحی و ساخته شده است. در واقع این سقف حرکت ممتد خود را در کل فضا حفظ می کند اما در هر فضای مشخصی نظیر اتاق نشیمن، اتاق خواب و …، سقف دارای انحنای مخصوص به خود است و فضاها بدین گونه تعریف شده اند. یک کل که از اجزاء مرتبط با یکدیگر طراحی شده است.

به عبارت دیگر، در این آپارتمان فضاهای خصوصی و عمومی، مانند هر آپارتمان دیگری خلق و از یکدیگر جدا شده اند اما یک حرکت ممتد روی سقف کل آپارتمان وجود دارد و کاملا قابل مشاهده است.

متریال های اصلی به کار گرفته شده در آپارتمان همانطور که مشاهده می نمایید، گچ و بتن اکسپوز است. این دو متریال با یکدیگر فضای سردی را خلق می کنند که برای به تعادل در آوردن انرژی در فضا، از چوب به عنوان مبلمان و عنصر گرم استفاده شده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان ۱۲۲ متری را مشاهده نمایید. در انتها نیز، پلان ها و … قرار داده شده اند.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان،دیزاین منزل مسکونی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان،دیزاین منزل مسکونی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان،دیزاین منزل مسکونی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان،دیزاین منزل مسکونی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان،دیزاین منزل مسکونی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان،دیزاین منزل مسکونی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان،دیزاین منزل مسکونی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان،دیزاین منزل مسکونی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان،دیزاین منزل مسکونی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان،دیزاین منزل مسکونی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان،دیزاین منزل مسکونی

پلان، دیاگرام، سکشن و …

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – ArchDaily

تعداد بازدید: 1,495

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *