بررسی خصوصیات سبک مینیمال در دکوراسیون آپارتمان

دیزاین خانه با سبک مینیمال

بررسی خصوصیات سبک مینیمال در دکوراسیون داخلی آپارتمان

همانطور که می دانید مینیمالیسم، همان ساده گرایی و پرهیز از جزئیات می باشد و  این سبک دکوراسیون به ساده تر کردن فضای داخلی و استفاده از حداقل اشیا می پردازد. امروزه سبک مینیمال یکی از سبک های رایج در طراحی داخلی می باشد و در میان عموم مردم محبوبیت دارد. به کار گیری این سبک در دیزاین خانه می تواند فضایی آرام، ساکن و فوق العاده زیبا ایجاد کند.

پروژه حاضر نیز بر اساس این سبک طراحی شده است. استودیو InArch نیز طراحی داخلی این آپارتمان ۹۱ متری را انجام داده است. فضای داخلی پروژه، محیطی ساده و در عین حال تأثیر گذار، تضاد شدید میان رنگ ها و تعامل میان متریال مختلف را نمایش می دهد. این فضای مینیمالیستی با نصب تابلوهای نقاشی کامل می شوند. سقف بتنی و عناصر الکترونیکی سیاه رنگ به وجود سبک صنعتی نیز در این پروژه اشاره می کند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دیزاین خانه با سبک مینیمال دیزاین خانه با سبک مینیمال دیزاین خانه با سبک مینیمال دیزاین خانه با سبک مینیمال دیزاین خانه با سبک مینیمال دیزاین خانه با سبک مینیمال دیزاین خانه با سبک مینیمال دیزاین خانه با سبک مینیمال دیزاین خانه با سبک مینیمال دیزاین خانه با سبک مینیمال دیزاین خانه با سبک مینیمال دیزاین خانه با سبک مینیمالتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homeworlddesign

تعداد بازدید: 902

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *