دکوراسیون آشپزخانه: ایده های برای استفاده از رنگ زرد در آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه

ایده های برای دکوراسیون آشپزخانه با رنگ زرد

در این بخش قصد داریم ۲۵ ایده برای دکوراسیون آشپزخانه به رنگ زرد ارائه دهیم و یا به عبارت بهتر ایده هایی برای استفاده از رنگ زرد در دکوراسیون آشپزخانه!

شاید تا به حال به استفاده از رنگ زرد در آشپزخانه فکر نکرده باشید! شاید فکر کنید که این رنگ مناسب این فضا نیست! رنگ زرد از جمله رنگ هایی است که معمولا در ابعاد کم و بصورت فوکل پوینت مورد استفاده قرار می گیرد. اما ما قصد داریم در این بخش، ایده هایی ارائه کنیم که رنگ زرد بصورت عمده مورد استفاده قرار گرفته است و البته فضاهایی متفاوت خلق شده است.

شما به عنوان یک طراح می توانید از این طرح ها برای استفاده از این رنگ در کارهای خود ایده بگیرید و یا اینکه به عنوان کسی که قصد دارد تغییرانی در آشپزخانه خانه خود لحاظ نماید، رنگ زرد را نیز مورد بررسی قرار دهید.

لزوما نیازی نیست کل آشپزخانه را به رنگ زرد در آورد. کابینت ها، دیوار، کانتر آشپزخانه و حتی میز غذاخوری و مبلمان می توانند گزینه هایی برای اضافه کردن این رنگ به فضا باشند. همچنین این رنگ می توانید در تونالیته های مختلفی به کار رود که در نتیجه شدت کمتر و بیشتری خواهد داشت و این بستگی به سلیقه ی شما خواهد داشت.

دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،طراحی داخلی آشپزخانه

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 1,867

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *