اپلیکیشن دانلود معماری ارشیو تخصصی معماری و دکوراسیون

اپلیکیشن تخصصی معماری

اپلیکیشن دانلود آرشیو تخصصی معماری و دکوراسیون در جیب شما

اگر معمار هستید و یا به معماری و دکوراسیون داخلی علاقه دارید، به احتمال زیاد برای شما پیش آمده که در طراحی و ارائه پروژه ها به فایل های آماده نیاز داشته باشید، فایل های مانند پلان ها و نقشه های آماده اتوکدی، آبجکت ها، متریال ها برای طراحی سه بعدی در نرم افزار های مختلف، یا شاید نیاز داشته باشید برای ورود به بازار کار آموزش ببینید و یکی از نرم افزارهای تخصصی معماری و طراحی را یاد بگیرید، اپلیکیشن دانلود معماری آرشیوی بزرگ از تمامی فایل ها و آموزشهای میباشد که به معماران و طراحان داخلی کمک میکند سریعتر و حرفه ای تر عمل کنند.شما به راحتی میتوانید تمامی فایل های و ابزار های طراحی را از این اپلیکیشن دانلود کنید و هزاران ساعت ویدیو آموزشی را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید.همچنین اگر علاقه مند به معماری و دکوراسیون هستید میتوانید در مجله معماری و دکوراسیون داخلی این اپلیکیشن همیشه اطلاعات به روزی دریافت کنید و جدیترین مقالات و بررسی پروژه های برتر معماری و دکوراسیون داخلی را مطالعه کنید.

اپلیکیشن دانلود معماری به شما ایده میده و کمک میکنه حرفه ای تر عمل کنید، با ما همراه باشید و با امکانات این اپلیکیشن کاربردی در ادامه بیشتر آشنا شوید.

بخش ابزار های طراحی در اپلیکیشن دانلود معماری :

در اپلیکیشن دانلود معماری آرشیوی بزرگ از فایل ها و ابزار های مورد نیاز در طراحی معماری و دکوراسیون آماده دانلود شده است، و به راحتی میتوانید آنها را دانلود کرده یا لینک دانلود آن را در ایمیل خود دریافت کنید.

   – بیشتر از ۳۰۰۰ گیگابایت آبجکت و مدل سه بعدی آماده دانلود

   – بیشتر از ۱۰۰۰ گیگابایت انواع متریال ها و تکسچر های با کیفیت معماری و طراحی داخلی

   – بیش از ۱۵۰۰ گیگا بایت پروژه آماده رندر و از پیش طراحی شده در بخش صحنه های آماده سه بعدی

پلان و فایل های آماده اتوکد: ما اینجا بیش از ۳۰۰۰ فایل اتوکد از پلان و نقشه های حرفه ای در تمامی موضوعات طراحی آماده کردیم.

اطلاعات تخصصی : بیش از ۲۰۰ عنوان مطالعات معماری در موضوعات مختلف طراحی

دانلود نرم افزار های معماری و طراحی : دانلو رایگان تمامی نرم افزار های طراحی و معماری به همراه آموزش های کامل نصب و فعال سازی برای همه نرم افزار ها

بیش از ۱۰۰۰۰ عکس با کیفیت معماری و دکوراسیون داخلی و …

 

بخش آموزش ها و مجله معماری و طراحی داخلی:

هزاران ساعت ویدیو آموزشی رایگان : اگر میخواهید وارد بازار کار بشید آموزش ببینید… آموزش تری دی مکس ، آموزش وی ری ، آموزش اتوکد ، آموزش فتوشاپ، آموزش پست پرو داکشن، آموزش اسکچاپ ، آموزش انیمیشن سازی معماری و هزاران ساعت آموزش ویدیوی در موضوعات مختلف دیگر که دانلود همه ی آنها رایگان میباشد.

مجله معماری: بررسی پروژه های برتر معماری با تمامی عکس ها و نقشه ها، معرفی ایده های ناب طراحی و معماری ، سبک های معماری ، بیوگرافی معمارها و کلی مطالب جذاب دیگر تا همیشه اطلاعات به روزی از رشته تخصصی خود داشته باشید.

معمار TV : آرشیوی بزرگ و جذاب از ویدیو ها، فیلم ها و مستند های معماری که به راحتی میتوانید در اپلیکیشن ویدیو ها را مشاهده کرده یا آنها را دانلود کنید.

ایده های دکوراسیون و چیدمان منزل: صدها مطلب و کلی تصویر با کیفیت از ایده های با حال طراحی داخلی و چیدمان منزل ، بررسی پروژه های برتر طراحی دکوراسیون داخلی دنیا به همراه تصاویر و نقشه های کامل ، این بخش برای طراحان داخلی خیلی میتواند جذاب باشد.

و خوب کلی چیزه دیگه و از همه مهمتر اینکه ما هر روز آپدیت میکنیم و این آرشیو هر روز بزرگتر میشه …

اپلیکیشن دانلود معماری، بزرگترین آرشیو تخصصی  ابزار های طراحی معماری و دکوراسیون داخلی  ایران در جیب شما

اپلیکیشن دانلود معماری، برنامه ای کاربردی برای تمامی علاقه مندان به هنر،معماری و طراحی داخلی میباشد این برنامه را از سایت دانلود معماری ، گوگل پلی و کافه بازار میتوانید رایگان دانلود کنید.

رایگان دانلود کنید:

اپلیکیشن تخصصی معماری

 

 

اپلیکیشن تخصصی معماری اپلیکیشن تخصصی معماری

 

تحریریه خط معمار

منبع: Arch-Project

تعداد بازدید: 758

۱ دیدگاه

  1. آرمین گفت:

    من این اپلیکیشن رو نصب کردم واقعا عالیه و به درد بخوره…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *