ترکیب رنگ آبی همراه با صورتی ملایم در دکوراسیون داخلی منزل

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی

ترکیب رنگ آبی همراه با صورتی ملایم در دکوراسیون داخلی منزل

در این بخش آنچه قصد پرداختن به آن را داریم رنگ آبی در دکوراسیون داخلی می باشد. بهتر است قبل از پرداختن به این پروژه مختصری راجع به انتخاب رنگ در دکوراسیون منزل بیان کنیم. انتخاب رنگ مناسب برای فضای داخلی منزلتان ساده تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید در ادامه برای شما راه حل هایی را ارائه خواهیم داد که به راحتی به رنگ مورد نظر خود خواهید رسید. یکی از ساده ترین و بهترین راه های انتخاب رنگ در دکوراسیون داخلی ، رنگ مورد علاقه شما می باشد. رنگ مورد علاقه شما باعث می شود تا بتوانید آن را به طور مستقیم استفاده کرده و یا اینکه از این رنگ برای تنالیته های متفاوت تر الهام بگیرید. 

یکی دیگر از گزینه هایی که شما را به انتخاب رنگ مناسب برای فضای داخلی راهنمایی می کند، کاتالوگ ها و نشریه های تخصصی دکوراسیون داخلی می باشد. امروزه افراد دسترسی آسان و سریعی را به انواع نشریه های الکترونیکی در سراسر جهان دارند و می توانند از الگوی رنگی نمونه های موجود الهام بگیرند.

استفاده از رنگ های خنثی بدین معنی نیست که شما انتخاب صحیحی ندارید. شما می توانید باخلاقیت خود رنگ های خنثی را در کنار رنگ های دیگر قرار داده و یا اینکه تنالیته های مختلف آن ها را به کار برده و ترکیبی جذاب و دلنشین را ایجاد کنید. به عنوان مثال دیوراه های راه راه با تنالیته های خاکستری علاوه بر اینکه نوعی بافت را ایجاد کرده همچنین فضایی آرامش بخش را ایجاد می کند.

یکی از شیوه های جذابی که معمولا طراحان داخلی از آن برای انتخاب رنگ در دکوراسیون منزل استفاده می کنند، آثار هنری می باشد. آن ها معمولا از اثر هنری موجود در فضای داخلی الهام گرفته و به عنوان الگوی رنگی از آن استفاده می گیرند. شما نیز می توانید از رنگ های موجود در تابلوی آثار هنری منزل خود الهام گرفته و از آن ها در رنگ آمیزی استفاده کنید. در این میان رنگ آبی یکی از رنگ های پرطرفداری است که در ترکیب با رنگ های دیگر فضایی آرام و دلنشینی را برای افراد ایجاد می کند. این رنگ اغلب جزو رنگ های مورد علاقه آقایان می باشد. رنگ آبی متناسب با شخصیت افرادی است که خود را واقع بین و سازگار می دانند. این رنگ برای کسانی که به دنبال آرامش و سکوت هستند، توصیه می شود. در این پروژه رنگ آبی در کنار رنگ صورتی به طور خلاقانه ای به کار رفته و فضایی مدرن و متفاوتی را ایجاد کرده است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 622

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *