انواع طراحی داخلی و اجرا مغازه

انواع طراحی داخلی و اجرا مغازه

طراحی داخلی و اجرا مغازه با گروه معماری آوگون

خط معمار در این بخش با معرفی انواع طراحی داخلی و اجرا مغازه همراه کاربران عزیز و گرامی اش خواهد بود. اگر شما قصد راه اندازی یک فروشگاه یا مغازه ای را دارید و یا این که می خواهید مغازه فعلی خود را بازسازی کرده و تغییر دکوراسیون انجام دهید، این مقاله می تواند راهنمای شما بوده و مسیر پرپیچ و خم بازسازی و دکوراسیون داخلی را برایتان آسان و در عین حال جذاب سازد. در دنیای امروزی رقابت میان فروشگاه ها برای افزایش فروش و برجسته تر شدن بیش از گذشته می باشد. صاحبان فروشگا ها در تلاشند تا با ارائه ی راهکارهای مختلف، فروش خود را افزایش داده و اعتماد مخاطبان خود را جلب کنند. یکی از راه های که در میزان فروش علاوه بر کیفیت محصولات موثر است، نوع طراحی ویترین و دکوراسیون داخلی مغازه ها و فروشگاه ها می باشد. زیرا افراد پیش از خرید کردن و اطمینان از کیفیت محصول، جذب ویترین و طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه ها می شوند. از این رو کیفیت طراحی داخلی مغازه ی شما به همان اندازه کیفیت محصولی که شما قصد فروش آن را دارید مهم می باشد. از دید عده ای طراحی مغازه و فروشگاه در نگاه اول موضوعی ساده به نظر می رسد، اما اگر کمی عمیق تر به آن نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که تا چه اندازه می تواند پیچیده و چالش بر انگیز باشد. زیرا شما می خواهید فضایی را داشته باشید که مشتریان را در میان انبوهی از مغازه های مشابه به داخل مغازه شما دعوت نماید. به همین دلیل است که همیشه توصیه می شود تا طراحی داخلی و اجرا مغازه خود را به مجموعه ای متخصص بسپارید. ما به شما شرکت طراحی دکوراسیون آوگون را معرفی می کنیم. این مجموعه دارای تجربه و تخصص در زمینه معماری و طراحی داخلی در انواع سبک ها می باشد. گروه معماری آوگون علاوه بر طراحی با بهره مندی از تیم اجرایی، اجرای دکوراسیون داخلی پروژه های خویش را نیز بر عهده می گیرد. اگر قصد دارید تا با طراحان و کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید، با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

مشاوران و طراحان این مجموعه اطلاعات پروژه ی شما را دریافت کرده و سعی می کنند تا بهترین و با کیفیت ترین طرح ها را که در عین حال متناسب با سلیقه، خواسته ها و بودجه شما می باشد، ارائه دهند. در ادامه خط معمار تعدادی از جدیدترین و بروز ترین طراحی داخلی مغازه و فروشگاه ها که در سال گذشته توسط این مجموعه طراحی و به اجرا رسیده را برای شما به اشتراک خواهد گذاشت. ملاحظه و بررسی این نمونه ها از چندین جهت کاربردی می باشد. اول از همه این که شما ایده، سلیقه، و سبک کاری این مجموعه را در پروژه هایشان مشاهده می کنید، دوم این که توانمندی و کیفیت طراحی پروژه ها را از نزدیک مورد بررسی قرار خواهید داد و با اطمینان خاطر بازسازی و طراحی داخلی مغازه و فروشگاه خود را به آن ها بسپارید.

نمونه طراحی داخلی مغازه توسط گروه معماری آوگون

طراحی فروشگاه نادری

طراحی اتوگالری بختیاری

طراحی دفتر املاک مهدوی

 

اگر تمایل دارید تا سایر نمونه کارهای دفتر معماری آوگون را مطالعه نمایید، می توانید به وبسایت آوگون مراجعه نمایید که در ادامه لینک آن را قرار خواهیم داد.

Avgoon.org

طراحی مغازه شامل چه بخش هایی می باشد؟

طراحی داخلی مغازه و یا فروشگاه شامل دو بخش اصلی و عمده می باشد: طراحی ویترین و طراحی فضای داخلی و قفسه ها

طراحی ویترین

ویترین ها اولین بخش از یک مغازه هستند که به در معرض دید مخاطبان قرار می گیرند. در واقع باید گفت که این بخش تنها بخشی از مغازه است که رو به خیابان قرار می گیرند و قدرت این بخش در جذب مشتری بسیار موثر است. طراحان و کارشناسان توصیه می کنند تا طراحی این بخش تا حدامکان جذاب و مبتنی بر اصول انجام گیرد تا بیش ترین تأثیر را بر مخاطب داشته باشد.

طراحی فضای داخل و قفسه بندی مغازه

پس از این که مشتریان را به داخل مغازه جذب کردید، اکنون وقت آن است که بتوانید آن ها را در مغازه خود برای مدت زمانی نگه دارید، زیرا کارشناسان مدعی هستند هرچقدر مدت زمان ماندگاری افراد در فروشگاه ها افزایش یابد، امکان خرید آن ها نیز افزایش می یابد. محصولات بایستی به طور منظم و به کاملا در معرض دید قرار گیرد به طوری که مشتریان بتوانند به راحتی در میان محصولات ارائه شده تردد داشته باشند و آن ها را از نزدیک دیده و لمس نمایند.

سبک های دکوراسیون در طراحی مغازه ها

با توجه به نوع فروشگاه شما می توانید سبک طراحی را انتخاب نمایید. سبک هایی که امروزه بیش ترین طرفداران را در فروشگاه ها دارند از قبیل زیر می باشند که در ادامه به طور خلاصه راجع به هریک شرح خواهیم داد:

_ سبک مدرن

_ سبک صنعتی

_ سبک کلاسیک

انواع طراحی داخلی مغازه

همانطور که در بالا شرح دادیم، مغازه ها با توجه به نوع محصولی که ارائه می دهند در انواع سبک ها قابل طراحی و اجرا هستند. سبک هایی که در نوع خود منحصر به فرد می باشند و در برجسته تر دیده شدن محصولات شما در مغازه نقشی اساسی دارند. جهت آشنایی بیش تر و درک بهتر انواع طراحی داخلی و اجرا مغازه ها، خط معمار در ادامه مجموعه ای از بهترین طراحی داخلی مغازه را آماده ساخته و ارائه خواهد داد. این نمونه ها برگزیده از نمونه کارهای طراحان ایران  و سایر نقاط جهان می باشند. اکنون در ادامه خط معمار شما را به دیدن این تصاویر دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 148

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *