استفاده از تکنیک های جدید در طراحی داخلی خانه مدرن

استفاده از تکنیک های جدید در طراحی داخلی خانه مدرن

استفاده از تکنیک های جدید در طراحی داخلی خانه مدرن

 پروژه استفاده از تکنیک های جدید در طراحی داخلی خانه مدرن در طبقه همکف، تمام فضاهای سرویس دهی در هسته خانه متمرکز شده است. به این هسته روکش چوبی مشکی داده شده و از هر طرف ظاهری شبیه کابینت سفارشی به آن داده اند. هسته مرکزی دارای یک انبار بزرگ با یخچال و فریزر، اتاق رختشویی، راه پله، توالت و دسترسی به زیرزمین است. در ادامه این مقاله به شرح و بررسی ویژگی های بازسازی این خانه مدرن می پردازیم.

زندگی حول محور زندگی می شود

یک آشپزخانه بزرگ در پشت خانه نصب شده است. یک بخش پنجره جدید در ارتفاع میز ناهار خوری تمام ارتفاع نمای عقب را پوشش می دهد و نور روز کافی را در طبقه همکف فراهم می کند در حالی که نور روز و منظره ای زیبا را از بیرون به مرکز خانه در سطح بالایی می رساند. در دو طرف آشپزخانه یک فضای نشیمن وجود دارد. در یک طرف، فضای صمیمی تر، ایده آل برای بازی های ویدیویی یا خواندن کتاب و در طرف دیگر، یک منطقه نشیمن روشن با یک منطقه ناهار خوری بزرگ قرار دارد. این اتاق یک عنصر تزئینی اضافی را به شکل یک شومینه متمرکز دریافت کرده است. به هر دو قسمت نشیمن، همراه با راهروی جلو، کفپوش پارکت شاه ماهی داده شده است. آشپزخانه یک کاشی که تعمیر و نگهداری آن ساده است دریافت کرده است. در داخل هسته سیاه، یک کاشی آبی متضاد انتخاب شده است.

استفاده از تکنیک های جدید و ایجاد خانه ای متناسب با نیاز کارفرما

در طبقه همکف، تمام فضاهای سرویس دهی در هسته خانه متمرکز شده بودند . به این هسته روکش چوبی مشکی داده شده و از هر طرف ظاهری شبیه کابینت سفارشی به آن داده است. هسته مرکزی دارای یک انبار بزرگ با یخچال و فریزر، اتاق رختشویی، راه پله، توالت و دسترسی به زیرزمین است.

برای گسترش احساس فضا و باز بودن در طبقه بالا، اتاق زیر شیروانی موجود تا حدی حذف شده و به حمام و اتاق خواب والدین نیز سقف بلندتری داده شده است. بر خلاف اتاق دوش در طبقه همکف، حمام در این سطح رنگ صورتی داغ داده شده است. کابینت های قرمز شرابی متضاد چشم نوازی هستند. دوش بزرگ در پشت کابینت حمام قرار گرفته بود و با یک کاشی ترازو که تمام رنگ‌ های حمام را منعکس می‌ کند، طراحی آن به پایان رسیده است. نتیجه این تبدیل خانه ای است که خواسته ها و نیازهای ساکنان را برآورده می کند. به لطف تکنیک های جدید، خانه از نظر مدیریت انرژی و راحتی زندگی معاصر نیز استانداردهای فعلی را دارد.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه استفاده از تکنیک های جدید در طراحی داخلی خانه مدرن دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

 

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 258

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *