آپارتمان های بسیار کوچک را اینگونه طراحی کنید!

طراحی داخلی آپارتمان بسیار کوچک

آپارتمان های بسیار کوچک را اینگونه طراحی کنید!

آپارتمان های بسیار کوچک معمولا مشکلاتی از قبیل کمبود فضا و نبود نور کافی در محیط را دارند. اما با دکوراسیون خلاقانه آن ها می توان به نحو احست آن ها را طراحی کرد و تمامی لوازم مورد نیاز را در فضای محدود گنجاند.  در این بخش خط معمار قصد دارد تا یک پروژه که دارای فضایی بسیار کوچک به مساحت ۱۷٫۵ متر مربع را که دارای مبلمان تو کار می باشد را به شما معرفی کند.این آپارتمان با وجود اینکه فضایی محدود دارد، اما ارتفاع آن ۳متر و نیم می باشد و این خود در دکوراسیون داخلی امکاناتی را برای طراحان فراهم می کند. اگر شما نیز دارای فضای داخلی محدودی می باشید این آپارتمان می تواند ایده های جالبی را به شما ارائه دهد.

صاحب این آپارتمان یک شخصی است که اکثر اوقاتش را در سفر کاری می گذراند و کمتر در خانه اش حضور دارد. بنابراین او ترجیح داده است که فضایی کوچک را برای زندگی انتخاب کند. برخلاف فضای کوچک این آپارتمان به گونه ای طراحی شده است که تمامی لوازم اولیه مورد نیاز زندگی را در خود دارد.

در ادامه شما را به دیدن تصاویر دعوت می کنیم.
 

طراحی داخلی آپارتمان بسیار کوچک طراحی داخلی آپارتمان بسیار کوچک طراحی داخلی آپارتمان بسیار کوچک طراحی داخلی آپارتمان بسیار کوچک طراحی داخلی آپارتمان بسیار کوچک طراحی داخلی آپارتمان بسیار کوچک طراحی داخلی آپارتمان بسیار کوچک طراحی داخلی آپارتمان بسیار کوچک طراحی داخلی آپارتمان بسیار کوچک طراحی داخلی آپارتمان بسیار کوچک طراحی داخلی آپارتمان بسیار کوچک طراحی داخلی آپارتمان بسیار کوچک طراحی داخلی آپارتمان بسیار کوچک طراحی داخلی آپارتمان بسیار کوچک طراحی داخلی آپارتمان بسیار کوچک طراحی داخلی آپارتمان بسیار کوچک طراحی داخلی آپارتمان بسیار کوچک طراحی داخلی آپارتمان بسیار کوچک

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 1,214

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *