آجر متریالی دلنشین برای فضاهای داخلی، بررسی ۱۰۰ فضا با آجر، بخش ۴

آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی

آجر متریالی دلنشین برای فضاهای داخلی، بررسی ۱۰۰ فضا با آجر، بخش ۴

آجر متریالی که از دیرباز در نمای ساختمان مورد توجه بوده است، امروزه راه خود به فضای داخلی ساختمان نیز باز کرده است و برای طراحی و دکوراسیون داخلی، بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته است. به نحوی که امروزه این متریال دوست داشتنی یک پای ثابت کارهای مدرن شده است و بصورت اکسپوز در این فضاها مورد توجه قرار می گیرد. آجر چه بصورت خام در فضا مورد استفاده قرار گیرد و چه رنگ شود، در فضا جایگاه ویژه ای برای خود خواهد داشت. از طرف دیگر ترکیب آجر با متریال هایی نظیر چوب، حسی گرما و انرژی خاصی ایجاد می نماید که برای بسیاری از افراد دلنشین ودوست داشتنی است.

با این مقدمه و با علم به اینکه شما نیز جزء کسانی هستید که به آجر و استفاده از آن در طراحی داخلی فضا علاقه مندید، قصد داریم ۱۰۰ فضای داخلی که درآنها از آجر استفاده شده است را در قالب یک مجموعه ی ۴ قسمتی ارائه کنیم. امیداواریم طرح ها و ایده های ارائه شده بتواند منبعی برای الهام گرفتن شما باشد. نکته ی دیگری که ذکر آن ضروری است این است که این فضا ها بر اساس سبک های مختلف مانند مدرن، کلاسیک، صنعتی و … دیزاین شده اند. برای بررسی بخش های اول، دوم و سوم بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

آجر متریالی دلنشین برای فضاهای داخلی، بررسی ۱۰۰ فضا با آجر، بخش ۱

آجر متریالی دلنشین برای فضاهای داخلی، بررسی ۱۰۰ فضا با آجر، بخش ۲

آجر متریالی دلنشین برای فضاهای داخلی، بررسی ۱۰۰ فضا با آجر، بخش ۳

 

آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی آجر دکوراتیو،آجر در طراحی داخلی،آجر در دکوراسیون داخلی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 3,392

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *