کاربرد رنگ سیاه و سفید در طراحی داخلی مدرن

طراحی داخلی مدرن

کاربرد رنگ سیاه و سفید در طراحی داخلی آپارتمان مدرن

فضاهای سیاه و سفید در این  طراحی داخلی منزل مدرن، بخش های راه پله مارپیچی و دیوار تزئینی را در بر می گیرد. این آپارتمان در شهر مونترآل قرار گرفته و دکوراسیون داخلی آن را گروه معماری La Shed انجام داده است.  استفاده از پالت رنگی سیاه و سفید فضایی زیبا و معاصر ایجاد کرده است. در مقابل این دو رنگ سرد، طراح با توسط کفپوش چوبی تعادل ایجاد کرده و از نظر بصری فضا گرم به نظر می رسد.

پس از ورود به خانه یک فضای باز ، کمد شیشه ای و سالن نشیمن قرار دارد. در مرکز سالن نشیمن یک شومینه سنگی خاکستری دیده می شود. جزیره آشپزخانه همراه با سینک ظرف شویی و اجاق گاز به عنوان مرکز فعالیت خدمت می کند. در مقابل آشپزخانه یک میز غذاخوری چوبی قرار گرفته است. از میان فضای غذاخوری نیز راه پله مارپیچی، مشاهده می شود. این راه پله سه سطح هانه را بهم متصل می سازد و از طریق پنجره ای که در سقف قرار دارد این فضا روشن می شود. پارتیشن های حکاکی شده و منحنی، پله های چوبی را می پوشانند.

در طبقه بالا دو اتاق خواب همراه با سرویس بهداشتی انفرادی و دفتر کار خانگی قرار دارد. در این بخش ها دیواره ها مانند سالن نشیمن، تیره می باشد. در مجموع در تمامی فضای خانه به طور یکپارچه با متریال تکرنگ و ترکیبی از مبلمان مدرن، طراحی شده است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرنپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Dezeen

تعداد بازدید: 641

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *