کاربرد خلاقانه چوب در  طراحی داخلی خانه مدرن

طراحی داخلی مدرن، چوب در طراحی داخلی مدرن

کاربرد خلاقانه چوب در  طراحی داخلی خانه مدرن

امروزه کاربرد چوب در طراحی داخلی خانه را به وفور مشاهده می کنیم. استفاده از این متریال طبیعی در دکوراسیون فضای گرمی ایجاد می کند. در این بخش خط معمار به معرفی طراحی داخلی منزل مدرن می پردازد که چوب به عنوان متریال اصلی در آن می باشد. این خانه در یکی از مناطق روستایی تایوان قرار دارد و دیزاین آن را استودیو CHL انجام داده است.

بعد از ورود به خانه،  یک ورودی با قفسه های باز، یک کمد و نیمکت دیده می شود. پس از آن سالن نشیمن قرار دارد، که با مبلمان مینیمال تزئین شده است. پنجره ها و درب کشویی شیشه ای در هر دو طرف سالن، باعث می شود تا  نور طبیعی وارد فضای داخلی شود. در پشت سالن نشیمن، فضای غذاخوری قرار دارد. آشپزخانه نیز در مجاور فضای غذاخوری به چشم می خورد. در این بخش جزیره بزرگ آشپزخانه به تبدیل به میزغذاخوری شده است. بعد از آشپزخانه راه پله ای از جنس آهن و چوب دیده می شود و سمت طبقه بالا هدایت می کند. 

در این بخش دفتر خانگی، اتاق خواب و سرویس بهداشتی قرار دارد. منظره زیبا و طبیعی از ورای پنجره های متعدد در دفتر خانگی ، دیده می شود. چوب به عنوان متریال اصلی در دکوراسیون داخلی این خانه در کف، سقف و نیز در بخش هایی از دیوار استفاده شده است. طراح با استفاده از این متریال طبیعی فضایی مدرن و معاصر و در عین حال گرم و صمیمی ایجاد کرده است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی مدرن، چوب در طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن، چوب در طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن، چوب در طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن، چوب در طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن، چوب در طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن، چوب در طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن، چوب در طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن، چوب در طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن، چوب در طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن، چوب در طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن، چوب در طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی مدرن، چوب در طراحی داخلی مدرنتحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Contemporist

تعداد بازدید: 665

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *