چیدمان مغازه پوشاک مردانه با سبک صنعتی

چیدمان مغازه پوشاک مردانه

کاربرد سبک صنعتی در طراحی داخلی فروشگاه پوشاک مردانه

رنگ یکی از عوامل اصلی و موثر در طراحی داخلی مغازه و فضاهای تجاری می باشد. به اعتقاد طراحان و کارشناسان انتخاب صحیح رنگ در طراحی داخلی به اندازه ای اهمیت دارد و می تواند کیفیت و زیبایی یک طرح را تقویت کرده و آن را ارتقا دهد و یا بالعکس انتخاب نادرست رنگ می تواند یک طرح کاربردی و زیبا را تحت تأثیر قرار داده و آن مخدوش کند. از این رو پیش از انتخاب رنگ برای طراحی داخلی مراکز تجاری باید در ابتدا نوع محصول قابل ارائه و روحیه ی مشتریان را در نظر داشت. به عنوان مثال برای طراحی فروشگاه لباس بچگانه استفاده از رنگ های تیره و تندی خیلی مرسوم و کاربردی نیست. در عوض رنگ های روشن و پاستلی با روحیه مشتریان این گونه فروشگاه ها سازگارتر می باشند. از این رو توصیه ما به شما این است که قبل از انتخاب رنگ برای طراحی و دکوراسیون فروشگاه خود ابتدا نوع فروشگاه و نوع مخاطب خود را در نظر گرفته و پس از بررسی روانشناسی رنگ ها و تأثیر روانی آن ها بر روحیه کاربران به انتخاب بهترین و مناسب ترین رنگ بپردازید تا بدین ترتیب نظر مخاطبان را به خود جلب کرده باشید. این امر می تواند در ترغیب و جذب مشتری و در نهایت افزایش فروش شما تأثیر مستقیمی داشته باشد.

علاوه بر انتخاب رنگ، یکی از مواردی که می تواند در جذب مشتری در طراحی و دکوراسیون انتخاب سبک دکوراسیون داخلی می باشد. امروزه سبک هایی همچون مدرن، مینیمال و صنعتی برای طراحی و دکوراسیون فروشگاه ها طرفداران زیادی دارند. این سبک ها هم به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بوده و هم در مدت زمان کوتاهی قابل اجرا می باشد. سبک هایی چون کلاسیک از لحاظ هزینه ای بالا بوده و جز در برخی از موارد خاص در دکوراسیون فروشگاه ها کاربرد ندارد. پروژه ای که در این بخش برای شما کاربران عزیز و گرامی آماده ساخته و ارائه خواهیم داد، شامل طراحی و چیدمان مغازه پوشاک مردانه می باشد که با سبک صنعتی طراحی شده و رنگ قرمز به عنوان رنگ اصلی و شاخص، توجه مخاطب را به خود جلب می کند. اکنون در ادامه به طور خلاصه پروژه را شرح خواهیم داد.

Crazy North یک برند تولید پوشاک نوپا و تازه تأسیسی بود که تا پیش از این محصولات خود را به صورت آنلاین عرضه می کرد و در سال اخیر تصمیم داشت فروشگاه حضوری خود را در شهر مسکو را افتتاح کند. این فروشگاه با متراژ ۲۵ مترمربع، پیش از این به عنوان انبار مورد استفاده قرار می گرفت. بافت آجری دیوارها و سقف این باعث شد تا طراحان تصمیم به طراحی با سبک صنعتی گرفتند.

دیوارهای آجری به صورت دست نخورده باقی مانند. در برخی از قسمت ها دیوارها با کاشی های خاکستری روشن پوشیده شدند. انتخاب کاشی های خاکستری به منظور ایجاد تعادل بصری در کنار رنگ پرانرژی و گرم قرمز و همچنین رنگ گرم آجر می باشد. کاشی های خاکستری به کار رفته در دیوار برای پوشش کانتر نیز به کار رفته است. قفسه های لباس و سایر لوازم جانبی در طاق های آجری جانمایی شده اند. تمامی لباس ها بر روی دیوار آویخته شده اند و بر سطح قفسه ها سایر محصولات و اکسسوری ها مانند کفش و کلاه ارائه خواهند شد.

طرح دایره ای به مشتریان این امکان را می دهد تا به طور متوالی به تمامی بخش های این فروشگاه دست پیدا کنند. از بخش ورودی یک راهرو وجود دارد به سالن اصلی منتهی می شود و با نورپردازی خاصی که دارد، فضایی دلپذیر و حتی کمی مرموز ایجاد می کند که بازدید کنندگان را فریب می دهد و آنها را برای ورود به سالن اصلی دعوت می کند. با توجه به محدودیت فضایی طراحان اتاق پرو را در مرکز سالن قرار داده و این بخش را به واسطه ی پرده ای قرمز رنگ از سایر بخش ها جدا ساخته اند.

اکنون در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر چیدمان مغازه پوشاک مردانه دعوت می نماید.

چیدمان مغازه پوشاک مردانه

کاربرد سبک صنعتی در طراحی داخلی فروشگاه پوشاک مردانه

چیدمان مغازه پوشاک مردانه

کاربرد سبک صنعتی در طراحی داخلی فروشگاه پوشاک مردانه

چیدمان مغازه پوشاک مردانه

کاربرد سبک صنعتی در طراحی داخلی فروشگاه پوشاک مردانه

چیدمان مغازه پوشاک مردانه

کاربرد سبک صنعتی در طراحی داخلی فروشگاه پوشاک مردانه

چیدمان مغازه پوشاک مردانه

کاربرد سبک صنعتی در طراحی داخلی فروشگاه پوشاک مردانه

چیدمان مغازه پوشاک مردانه

کاربرد سبک صنعتی در طراحی داخلی فروشگاه پوشاک مردانه

چیدمان مغازه پوشاک مردانه

کاربرد سبک صنعتی در طراحی داخلی فروشگاه پوشاک مردانه

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

 

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Behance.net

تعداد بازدید: 192

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *