جایگاه هویت در طراحی داخلی خانه کوچک

طراحی داخلی آپارتمان مسکونی Flat 23AK / اثر Rado Iliev

طراحی دکوراسیون داخلی، آپارتمان مسکونی

این پروژه به معرفی طراحی داخلی و بازسازی یک آپارتمان ۸۰ متری طبقه همکف در مرکز صوفیه، بلغارستان می پردازد. که کارفرمای آن علاقه مند است تا جایگاه هویت در طراحی داخلی خانه کوچک او حفظ شود. در ادامه برای شرح چگونگی این مهم، با ما همراه باشید.

چگونگی حفظ هویت، در طراحی مینیمال

کار فرما خواستار یک فضای زندگی راحت و جوی برای چند حرفه ای در دهه ۵۰ زندگی خود بود. همچنین قصد حفظ عناصری از شخصیت ساختمان هنر و صنایع دستی بود که توسط یک معمار اتریشی در دهه ۱۹۲۰ برای کارگران یک بانک تعاونی طراحی شده بود. سقف های بلند، درهای قوسی اصلی و عناصر ساختاری، پنجره های خلیجی به سمت جنوب و پلان متقارن تخت، چارچوبی را برای پروژه فراهم کرده است. پالت های رنگ آشپزخانه و حمام و جزئیات تخته های دامن از طراحی اوایل قرن بیستم گرفته شده است.

نور در فضای داخلی

این آپارتمان به دلیل نزدیکی ساختمان‌ های چند طبقه مجاور، ساعات محدودی از نور خورشید را در طول روز دریافت می‌ کند. درهای تمام قد آینه ای به تمام انبارها و کمدهای داخلی به توزیع نور طبیعی در فضاها کمک می کند و همچنین خطوط بصری غیر منتظره ای را بین مناطق ارائه می دهد.

قطعات مبلمان و نقاشی‌ های معاصر و حس صنعتی قفسه‌ بندی کتاب و آشپز خانه با طراحی سفارشی فلزی، حس التقاطی این مکان را کامل می‌ کند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از جایگاه هویت در طراحی داخلی خانه کوچک دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archilovers

تعداد بازدید: 198

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *